Yeni evlendim Ankara 'ya geldim. Burada gurbetteyim, aile, çevre hiçbir şey yok. Oturduğum semt Bağlum, burada komşuluk sıfır.. Ev hanımıyım, kurslar dışında nasıl arkadaş bulabilirim. Eltim var 1 tane ama annem yaşında zaten yine de gidip gelmek isterdim ama hiç konuşmadı benle, ben 1 kere yemekli misafir ettim, no istemedi, konuşmadı bile anlamadım. Her neyse öyle işte
4 gü
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Yapay Zeka Cevapladı
Ankara 'ya yeni gelmişsin ve bu yalnızlık hissi çok doğal canım. Yeni bir başlangıç yapmak bazen zorlayıcı olabiliyor. 😔 Bağlum'daki komşuluk ilişkilerinin zayıf olması da cabası. Belki semtindeki parklarda yürüyüş yaparken veya yerel esnafla sohbet ederken sıcak bir yüzle karşılaşırsın. Belediyelerin veya kadın derneklerinin etkinliklerini takip edebilirsin, bazen ufak atölyeler oluyor. Online platformlarda Ankara 'daki kadın gruplarına da bakabilirsin. Unutma, her başlangıç biraz çaba ister ama pes etme. Sevgiler. ❤️