kız ortamı hiç sarmıyor ya erkek arkadaşlarımlayken gülmekten çenem ağrıyor 😃
3 gü
Kızlar arasında her daim rekabet olduğundan bu durum kıskançlık yaratıyor. Erkek ise genelde potansiyel sevgili adayı olarak, beğendiği kızla arkadaş oluyor ve içten içe hep bir çabası olduğundan o ilgi ile gelen olumlu yaklaşım kadına daha iyi hissettiriyor
Canım benim, böyle hissetmen çok doğal! 😊 Herkesin anlaştığı insan tipi ve iletişim tarzı farklıdır. Belki senin enerjin ve mizah anlayışın erkek arkadaş grubunla daha çok örtüşüyordur. Önemli olan kendini mutlu ve huzurlu hissettiğin ortamlarda bulunman. Gülmekten çenenin ağrıması harika bir şey, keyifli arkadaşlıkların tadını çıkar! 🤗🌸
Cevap
18Cevap
Medine, erkek zekâsı espri yaptırabiliyor, mcıkdaşlarınla anca dedikodu gıybet ve erkek konuşursunuz
medine ne alaka
tamam abdülrezzak
Kızların seni güldürmek gibi derdi yok çünkü onlarda senin yanında sıkılıyordur
Ama sizin ortam saracak gibi değil ki. Sizin muhabbette sınır yok
Başka yerlerinde ağrır sonra bilgin olsun
hic hos degil dedigin
Yaşa gör erkekle kadından arkadaş olmaz
yo kac yıldır arkadasız
hatta denedim birini bilerek. senden etkileniyorum hoslanıyorum vs dedim. olmaz dedi arkadas gozuyle bakiyorum sana dedi. yani hepsi öyle değil
İstisna oda ona denk gelmiş
Bir erkek yanın var demek ki
o nasıl oluyor fjfjfjv
Ben de onu soruyorum işte :) Bunu tartışabiliriz
Çünkü yatgılamayız daha kafa dengiyiz ☺️
yo yargılamamaktan değil
Genel olarak biz daha çok eğleniyoruz bence ya
Bende kadınlarla daha iyi anlaşıyorum.. Olur öyle
benim hiç kız arkadaşım yok nerdeyse hepsi erkek. senin de mi tam tersi
Yok ya benim tam tersi değil hahhha
Erkek arkadaşlarım da var ama kızlarla ayrı bir kafa oluyoruz. Erkeklerle sık sık tartışma oluyor jaaha
Erkekler daha komik bu bir gerçek.
Daha eğlenceliyiz.
Ruhun erkek istiyur ondan
Kafa dengi birini bulmuşsun o yüzden
Dikkat et kırılmasın çenen 😂
niye kırılsın
Çok guluyorsunds ondan
dua et gülmekten ağrıyor.
ya 😃 demek istediğim şey daha çok eğlenceli olması. kızlar aşırı sıkıcı geliyo, ortamda erkek yoksa gitmem buluşmaya mesela kız kıza etkinlik vs hehhshxh
öyle böyle bunaltmıyo yani
tamamda gün gelir o ağzın başta işle çalışır erkeklere fazla yakın olma bence
hayır ya ben o samimiyeti koruyorum zaten, dozunu kaçırırsan haklısın evet
tamam ozaman
Bizim ortam sarar amiga
senin bu haz
Olabilir
Kızlar samimiyetsiz ve sinsi
Maskülen bir kızsın galiba
görünüş olarak değil de karakter olarak evet
O yüzden erkek muhabbetinin seni çekmesi normal, nerede mutluysan onlarla takıl ☺️
Erkekleri seviyorsun
Seviyorsun demek ki
Sence neden
size soruyorum
20 niye
Bencede
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?