Nişanı evde sade yapmak, hiç süsleme yapmamak sizce tuhaf mı?

Çok kişi olmayacak zaten diye süsleme yapmak istemiyorum. Arkadaşım bunu çok tuhaf karşıladı. Ne düşünüyorsunuz?

Nişanı evde sade yapmak, hiç süsleme yapmamak sizce tuhaf mı?
Cevapla