Böyle bir mesaj alsanız tepkiniz ne olurdu? ?

Benden rahatsız olduğunu söyleyip gelip profilime görüş bırakmak… Bu nasıl bir gizli hayranlık seviyesi? 👏😂

Böyle bir mesaj alsanız tepkiniz ne olurdu? ?

Buradaki insanlardan mantık beklemiyorum. Engel butonu var ama kullanmak yerine sürekli başkalarıyla uğraşmayı seçiyorlar. Sanırım kendi hayatları o kadar sıkıcı ki başkalarının ne yaptığıyla ilgilenmekten başka işleri yok. 👏

Benden neden rahatsız oluyorsunuz gerçekten anlamıyorum. Madem rahatsızsınız, engel butonu var. Sürekli ne yaptığımı takip edip başkalarıyla sataşmak yerine kendi hayatınıza odaklansanız daha iyi olmaz mı? 👏 Yani

Ben kendi halinde takılan, kimseye durduk yere laf atmayan bir üyeyim. Burada kim ne yapıyor diye sürekli takip edip, sonra da arkasından konuşmak yerine herkes kendi hayatına baksa çok daha sağlıklı olur.

Benim paylaşımlarım birilerine batıyorsa, sorun bende değil, bakış açısındadır. Beğenmeyen zaten geçebilir, görmek istemeyen de engelleyebilir. Bu kadar basit bir şeyin büyütülmesini de gerçekten anlamıyorum.

Herkese tavsiyem; enerjinizi başkalarını izleyip yorum yapmaya değil, kendi hayatınızı güzelleştirmeye harcayın.

Yıllardır bu platformdayım, çoğu kişi beni yanlış tanıdı ya da eksik gördü. Benim anlattığım şeylerle, benim olduğum hal farklı yorumlandı.

Ama şunu net söylemek istiyorum: Ben kimseye durduk yere kötü niyet besleyen biri değilim. Sadece kendi halinde paylaşımlar yapan, saygı bekleyen biriyim. Herkesin beni doğru anlamasını beklemiyorum ama en azından yanlış anlaşılmalar üzerinden sürekli hedef gösterilmek de doğru değil.

Kim ne düşünürse düşünsün, ben kendi sınırlarımı koruyarak burada kalmaya devam edeceğim. Kimseyle kavga etmek, kimseyi rahatsız etmek gibi bir niyetim yok.

Böyle bir mesaj alsanız tepkiniz ne olurdu? ?
Cevapla