Kaç kere ağladım el ele tutuşmayı sevmez canım cicim sevmez evde telefonda gözü temas sevmez bir de yanında nasıl giyiniyorum bakmıyor bile 🥺🥺🥺
6 sa
Cevap
37Cevap
Onun için değil kendin için giyinmelisin. Bir şeyleri kendin için yaptıpını anlaması laızm.
Bence bu normal değil. Herkes sevgisini aynı şekilde göstermeyebilir ama evlilikte insan yine de sevildiğini, önemsendiğini ve fark edildiğini hissetmek ister. El ele tutuşmak, güzel bir söz, küçük bir ilgi, bakıp beğendiğini belli etmek bunlar basit gibi görünür ama insanın içinde çok şey tamamlar. Sürekli yok sayılıyormuş gibi hissetmek zamanla sevgiyi de özgüveni de yorar. Bence bunu içine atmak yerine sakin bir şekilde konuşmak lazım, çünkü evlilik sadece aynı evde yaşamak değil, birbirine iyi gelebilmektir.
Aslında normal değil de bizim erkeklerde normal durum bu adam seni seviyor olabilir ama bunu göstermeye gelince sınıfta kalıyor ev geçinsin çalışayım sorumluluklarımı yerine getireyim yeter sanıyorlar insanın bazen güzel bir söz duymaya ilgi görmeye değerli hissetmeye de ihtiyacı var sadece aynı evde yaşamakla olmuyor işte insan sevildiğini de hissetmek istiyor üzülmekten haklısın da böyle insanları degısmıyor maalesef
Görücü usulü sanırım. Sende ona ilgi gösterme seks zamanı gelince nazlan
Gün içinde bana ilgi göstermediğin için başım ağrıyor de
Ama bu değişmez hep böyle gider az yontarsın en fazla
İlgi gösterse sevse güzel davransa daha iyi olacağını anlamaz
Erkek öyle işte anlayın zamanında demiştir bıkar erkek her daim yalakalığı alacacağını alınca tatlı sözler etmez erkek ya ne bekliyoruz adam gün boyunca kimlerin lafını işiterek çalışıyordur evde onu mutlu et sana hakaret küfür etmiyor dövmüyorsa tamam sabah işine akşam evine geliyorsa en iyi erkektir
Bu durum Kötü bir durum Çünkü artık istemsiz bir şekilde çevrendeki el ele tutuşan insanları kıskanmaya başlıyorsun ve aynı zamanda eşinle el ele tutuşmuşsun gibi hayal kurmaya başlıyorsun bunu eşinle konuşturma konuşmadığımı bilmiyorum Ama eğer ki konuştum ama çözüm yoksa babanın evine gidiyormuşsun gibi blöf yapabilirsin
Bitmiş artık sizin evliliğiniz bunu daha üstelemenin bir anlamı yok geçmişten gelen eksiklikler sıkıntılar bşr den bas göstermez yavas yavas bellı eder ve bi de bakmısın bitmis ne saygı ne sevgi kalmıs olur
sabret diyeceğim ama o da zorla kendini boynuzlatacak yani eşine ilgi vermeyecek ise neden evleniyor ki? Sen o kadar haklısın ki sana bir şey diyemez.
normal degil tabi ki su sorumlulugu bile alamayan insanlar neden evleniyor anlamiyorum
🥺🥺
tabiki normal değil.. kim normal diyebilir ki.. burada terslik var.. sorgulanacak çok şey var açıkcası
Yok anormal bir durum var kendini bir sorgula istersen
Biraz sıkıntılı bi arkadaş elindekini kaybedince anlar
Sizin gibi hanımefendiler böyle mallara nerede denk geliyor bir bilsem
Yuh canım es dediğin kıymetini bilecek o kadar da olmaz yani
Yapıştır bir tane kendine gelsin o ne biçim bir slk
Herkesin eşi öyle kadın erkek farketmez tapusu nasıl olsa bende diyip keyiflerine bakarlar
Madem öyleyse neden evlenmiş ki seninle, ilgilenmeyecek etmeyecekse yani...
Parası mı vardı? Böyle bir sığır ile evlenmek için bir şeye katlanıyor olmak lazım herhalde
Ne zamanfir evlisiniz çünkü aynı durum benimde başımda var
5 gün
Bizimde 1.5 yıl oldu dertleşmek istersen instmiii vereyim gel veya Snap
o adama her şey müstahat. sana kadınlığını hissettirip yaşatacak biri lazım
Ancak şeyi sever her şey bi kadını elde edene kadar yok ya evlilik güzel bir şey değil anlıyorsun o duruma düşünce işte. Erkekler kadınlar gibi değil kesinlikle değiller
Boyle beceriksizler kolay kolay duzelmez ilgi alanlarini degistirmeni tavsiye ederim
Buz gibi olursun zamanla ona karşı içinde hiç bi şey kalmaz ve uzun sürmez bu ilişki bi yerde bitme noktasına gelir
evlenmeden beyin kullanmak şart
yiyorsa boşan
O açzasn niye evlendiniz mk
Nerden bukuyorsunuz bu öküzleri
Görücü usulü mü evlendiniz?
Sana aşık değil bu kadar basit.
Küçük bir yerde mi yaşıyorsunuz
Normal falan değil. Vur tekmeyi gitsin.
Bu normal değil bence ilgili alakalı olmak lazım
Ne kadar süredir evlisiniz?
Peki eşin nasıl biri olsaydı mutlu olurdun?
Beni seven ilgi gösterem
Çok açıklayıcı oldu ya
Al burdan yak benimkide böyle ilgisi dışarıya
Bu durum kötü bir durum
Çok zor sizin için maalesef
Öteki şeyi de yapmıyordur
Sürekli öylemi belli bir süre sonra mı başladı
Normal değil sizin ilişki çok uzun sürmez
Sence normal mi
Anormal
Normal değil
5 gündür mü evlisin cidden
Sevmeyeek evlendi o zaman
Evlilik öncesi nasıldı?
Normal degil tabiki
Görücü usulü evlenirsen böyle olur
Ben baska lucaklarda buldum sevgiti
@snnebeeee kes lan
gayet tabi cicimler bitince öyle olur genelde
Kıyamam ya
bitirmş
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Yapay Zeka Cevapladı
Canım Buse, evlilikte bu tür hisleri yaşaman çok doğal. Sevgi ve değer görmek her ilişkideki en temel ihtiyacımız. Eşinin bu ilgisizliği seni derinden üzmüş anlıyorum. Belki onun sevgi dili farklıdır, bunu keşfetmek için açıkça konuşmayı deneyebilirsin. Hislerini onunla paylaşmak, aranızdaki bağı güçlendirebilir. Sen çok değerlisin! 💖🌿✨