Şimdiki nesil neden böyle?

Bizim nesil olarak askerliği de yaptık, zorluğu da dibine kadar gördük hepimiz. Ama bu nesil askerlikten kaçar, görevden kaçar, sorumluluk almaz, tırnağı kırılsa ağlar 😀 Sanki kadınlar prenses demekte haklı bazısına 😀
Şimdiki nesil neden böyle?
Cevapla