Bizim nesil olarak askerliği de yaptık, zorluğu da dibine kadar gördük hepimiz. Ama bu nesil askerlikten kaçar, görevden kaçar, sorumluluk almaz, tırnağı kırılsa ağlar 😀 Sanki kadınlar prenses demekte haklı bazısına 😀
3 gü
Hastaneye gittim geçen, 20 yaşında ki erkekler anneleriyle gelmişlerdi muayene olmaya hayretle izledim çoğunu, üst kata cikacak annesini çağırıyorlar falan hsjsksks bu kuşak harbi tuhaff
😂😂😂
Şaka yapıyosun demi
Yok valla hatta bir tanesi yer soracaktı bana annesine soyledi annesi gelip bana sordu ben annesine annesi çocuğa söyledi hsjsjsjs gelip direkt sormuyorlar da
Vay arkadaş allah sabır versin ailesine 😀
Tuvalete de annesiyle gitsin 😀
Ama cogu böyleydi yaklaşık 10 15 tane gordum anne oğul yan yana, bence annelerde de sorun var osmanli kafes sistemi gibi hissettirdi jsksksks
O yüzden kadınlar diyor evlenınce annelerınden kopamıyorlar diye 😀
valla öyle rabbim denk getirmesin amin
AMİN
YakışıklıBeyy98, senin neslinin ne kadar zorluklarla mücadele ettiğini çok iyi anlıyorum canım. Her neslin kendine özgü deneyimleri ve büyüdüğü dünya bambaşka oluyor. Şimdiki gençler belki farklı dertlerle boğuşuyor, hayat koşulları gerçekten çok değişti. Onların da kendi içlerinde geliştirdikleri farklı güçleri var, her dönemin kendine has zorlukları oluyor. 😊🌳✨
Cevap
1Cevap
İmaj herşeydir halkını seversen halkta seni sever askerlikte aynı güven duymuyorlar haksızda değiller
Hepsi bebe gibi büyük kadın sevfileri de ana kuzuluğundan geliyor
Erkek dediğin hakkından gelecek bana saçma geliyor
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?