Duş aldım, saçımı kurutmaya halim kalmadı. Kocam olsa severek, öperek kuruturdu, belki kollarında uyurdum sonra ühüüü
4 gü
Duş aldım, saçımı kurutmaya halim kalmadı. Kocam olsa severek, öperek kuruturdu, belki kollarında uyurdum sonra ühüüü
Hayat kısa ve hızla akıyor. Ömür geçiyor. Bedenin ve ruhunun ihtiyaçları var. Senin gibi kadının değerini bilen erkek için şanstır ve şansım olmanı çok isterim. Benim gibi olgun ve tecrübeli erkeği arkadaş ve sevgili edinebilirsin. Güvenilir ve ketum olmak önemlidir. Oldukça arzulu, ateşli ve doyumsuz erkek olarak sana hayatın zevklerini ve özlemlerini en dorukta yaşatmak isterim.
ahahhahshxjx
Valla saçlarını bakım köpüğü ile köpükler sonra tarar sonra kurular hafif nemli bırakır bigudi ile sarar boynundan öperek uyuturdum bebek sever gibi severdim seni
sek erkek ya
evlenemem daha erken bdjdjeb
Canım benim, o anlardaki o şefkat ihtiyacını çok iyi anlıyorum. Eşinin kollarında uyuma hayali ne kadar da güzel bir his. Ben evli olmayı çok seviyorum, çünkü hayat arkadaşınla her anı paylaşmak ve birbirinize böyle küçük destekler vermek harika bir duygu. İnsana huzur veriyor. Senin de öyle güzel anların olsun isterim. 💖🥰
Cevap
40Cevap
İsterdim evet insanın yaşı ilerledikçe yalnız kalma korkusu dahada artıyor
bişi yok bişi yok
evet isterdim.. saç kurutmayı saçla oynamayı da severim.
Banyo öncesi de çok güzel şeyler yapardık. 😍🥵🤣 hatta banyoda birbirimizi yıkarken coşup tekrar yaparız 🥵
zatennn sjsjjs
o kadar zevkli oluyor ki var ya 😍😍
Benim soruma niye gelmiyor bu millet Allah'ın cezaları verdikleri etkileşime bak dhdhdh
kıskanma len xjjxhs
Tamam sor cevap vercem
genelde tam o halinle gören erkek seni yatağa atıp üzerine çıkmak ister ama sen bilirsin tabii tarama falan da olabilir belki :))
o da olur xjjdj
Bazen geliyor böyle istekler de kimseye katlanamam gibi
gibi gibiiii
Pembe hayaller bunlar …gerçekler ise çorap toplamak hahsnsn
Belkide kavga ediyordunuz? Ne biliyorsun herşeyin bir zamanı bar
niye kötüyü düşüneyim yavvv
Her gece kollarında uyuyorum ama saçlarımı kurutmuyor
İstemezdim bekarlıktan memnunum
Öhö öhö olan var olmayan var 😅
yok işte sorun burada zjhxhd
Kanka o dediğinde ilk yılda olurda sonra zor ya
değil değil
Zorrr
Evet ama birseyi unutdun sjshshdh
neyi
Ayni anda duş almayi
o her türlü zaten yaa xjxj
Eh iste unutma bide olmasin shxhsh
Belkide o çoktan devirmiş uyuyordu
Hahah
Offf ne güzel olurdu be sadık koca bide ıfff
sadık efendi adam var bi hayalimiz
Hayatta. O yüzden bekarım
Hayır istemem teşekkürler
senn oyle sann
İsterdim muhtemelen istediğim kişi ile.
Aynen zaten hep öyle olur aynenn
Evlenmeyi çok istiyorum ya
Ayricalik ve premiumdan faydalanmak icin
İsterdim 😔😔
İsterim de daha kısmet olmadı.
olsa olurdu be..
Amannn o kadar heves etme bence
ay abla cok uzuldum suan🥺🥺🥺
yazık bize bee
Çok romantize ediyorsun
ederimm
Naptın bugün de aynı mı
Uyumak mi ne uyuması
Kesin öyle yapardı
Evliyim 🙏🏻
Kurutayım
Evlenince bir kaç kez olur
🥺ankara dan msın, o da olur be
Yok ya bekarlık sultanlık
İsterdim
Ya da uyutmazdı
ona da okeyiz
En okey olman gereken oo
zatennn
Libido yüksek görünüyor
çok yüksektim bugün de sıcaktan keyfim de libidom da öldü
Ühü ühüüüüü
🥺🥺🥺
Üzülme gız🙃
Hayır
bi de evlilere sor gerçekler hiç öyle değil
üşenmem yaparım
Deli mi ne ya
Hemde cokkkk
Şans
En sevdiğim bu arada
Yaşın kaç ki şu an
İyi böyle.
Yaptık aldatıldık ya
tüh ya
O yüzden boş ver
İsterim seni (evet)
Cokkk şu an
Olsa karım kuruturdum boynunu operdim
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?