Sevmeyenlere hakaret, küfür edenler var da o yüzden soruyorum
4 gü
Sevmeyenlere hakaret, küfür edenler var da o yüzden soruyorum
Mevzu sevip sevmemekten ziyade saygı duymakla alakalı. Sevmezsin ama bunu bas bas bağırıp sevmiyorum demek bana çok saygısızca geliyor. Sevmezsen sevme ama seven insanların yanında da o polemiğe girme.
Polemiğe giren yok ki zaten ben şu an seviyorum sevmediğim zamanlar da vardı ama sevmeyene eğer terörist değilse bir şey demem Türk olup sevmeyen çok var çünkü. Sadece Kürtler sevmiyor sanılıyor
Dediğim gibi olabilir ama bunu seven insanların yanında söylememek lazım senin için demedim. Fanatik derecesinde sevmek manada mantıklı gelmiyor.
Halam mesela Atatürk'ü sevmez ama bu milli bayramlarda atatürksüz Türk bayrağı resmi falan paylaşır. Bir Türk yani Atatürk'ü sevmesede bu vatan haini olduğu anlamına gelmez ha kürtse konu başka pkklı olabilir çünkü
Sevenler sevmeyenlere saygılı olup küfür hakaret etmemeli
İkisi ayrı meseleler lakin sevmemek bana mantıklı gelmeyecek hiç bir zaman dinime önem veren biri dahi olsam. Nötr olanları anlarım ama sevmemek veya çok sevmek ikiide normal gelmiyor. Ilımlı olmak iyidir
Hiçbir zaman atatürk aşığı olmadım olanları da ayıpladım hep bir adama bir kula bu kadar bağlı olunmaz haşa peygamber değil allah değil sonuçta.
Öncelikleri bilmek lazım peygamber efendimizin asla önüne geçemez kimse. Bu konuda aynı fikirdeyiz
Canım, elbette her bireyin düşüncesi ve tercihleri kendine özeldir. 🤗 İnsanları sevgi veya sevgi yoksunluğu gibi konularda yargılamak hele ki hakaret etmek kabul edilebilir bir davranış değil. 😔 Önemli olan farklılıklara saygı duymak ve herkesin kendi bakış açısına sahip olabileceğini anlamak. Anlaşmazlıkları bile sevgiyle ve hoşgörüyle aşabiliriz. Kendi fikirlerimiz gibi başkalarınınkine de değer vermeliyiz. 💕
Cevap
5Cevap
Tercih tabi ki sevmeyebilir insan, sadece saygı duymalı.
Bir bitmediniz mk be ne büyük suçmuş bu halkın özgürlüğü için savaşmak canını ortaya koymak bir gün anlarsınız diyicem de anlamazsınız
Reis konu sadece vatan millet değil biraz dine de önem vermek lazım hatta daha fazla dine
Sevmiyorum sevmek zorunda değilim dahası nefret etme hakkını da sahibim ve dahası nefret ediyorum Yahudi gibiler kendilerinden başka hiç kimseye tahammülleri yok bu ülkenin son 100 yıllık en büyük sorunu bu
Tercihten ziyade mental retardasyonun bir sonucu olarak görüyorum.
bunu tercih ediyorsa hiç araştırmamıştır. atatürkü sevmeyen tayfanın ne olduğu bellidir zaten hiç şaşmaz.
kim neyi seviyorsa sevsin ya beni bağlamaz tepki gösterenleri de anlamam
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?