Hep ben kıyamadım, her türlü fedakârlığı yaptım ama her sorunda ilk ben harcandım illa öyle olacağız, kötü davranacağız, öyle sevileceğiz yani böyle iş mi olur ya
2 gü
Hep ben kıyamadım, her türlü fedakârlığı yaptım ama her sorunda ilk ben harcandım illa öyle olacağız, kötü davranacağız, öyle sevileceğiz yani böyle iş mi olur ya
Cevap
14Cevap
Olursun bakalım önünde daha uzun bir zaman var. Bu karamsar düşüncelerden çık ve pozitif bak olaylara farkı göreceksin sende
Kardeşim ne zaman iyi erkekleri sevdiniz ki nerde gevşek varsa onları tercih ettiniz sonra da taklaya geldiniz
Kardeşim doğru biri bulursan o seversin artık hatlarından ders aldığına göre güçlendin hayırlısı olsun senin için inşallah
İstersen kötü davranmayı dene, bakalım seviliyor musun
O zaman hak edeni sev
Demek ki yanlış kişileri sevdin
saldım gitti bu konuları her şey olacağına varır koşturdukça yoruluyor insan en azından şimdi daha az yoruluyorum herhangi bir kaygım yok en azından
Birgün mutlaka olur
Olursun olursun acele etme
Bazen olmayınca olmaz zorlamamak lazım
Her zaman birilerinin kiyamadigi oldum.
Neden iyi bir şey olsun
Abisi kiyamamak her zaman sevgiden gelmez.
Genelde oyle olur
Biz de olmadık üzülme
Yablıs kısılerı secıyorsunuz ablacım hata sızde
Bellı olur be ablam, oluyor da nerde ıt kopuk var ona takılıyosunuz hayatınızın ıcıne de edınce de aglıyorsunuz kadınlar hep boyle yanlıs anlama sahsına demıyorum
Mesela ben ne zaman sahiplensem bebek gibi baksam sen fazla iyisin deyip gidiyorlar ama cok afwdersın deli gibi cikiyorum umursamıyorum manken gibi kızkar pesımde köpek oluyor sizin yuzunuzden ben bike bozuldum dkffkfk
Pasif değil, ben bebek gıbı sevıyorum, hayvan gibi cikiyorum ful ılgılenıyorum, yanlıs bu sence, onun gozlerını bıle melekten farksız gorup sacının tenını bıle bebek gıbı sevmem yanlıs mı
kacan kovalanir dayi
Olursun be
Ben hiç yapmadım
Güzel değilsindir
Fotodaki sensen güzel değilsin valla
İşte bu yüzden oluyor 3-5 abaza ilgi gösterince güzel sanıyorsun
Olma boş ver napıcan
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Yapay Zeka Cevapladı
Canım Mavitoka1, bu hisleri yaşaman ne kadar üzücü. 😔 İnsan değer verdiğinde fedakarlık yapmaktan çekinmez ama karşılığını göremeyince kırılıyor. Önemli olan senin değerin ve sevginin kıymetini bilmek. Bazen ilişkilerde sınırlarımızı netleştirmemiz gerekiyor. Kendi kıymetini bilmek ve sevgiyi hak ettiğini unutmamak en güzeli. Kendine iyi davrananlara yönel canım. ✨💖