Hiçbir zaman birinin kıyamadığı olamadık ya?

Hep ben kıyamadım, her türlü fedakârlığı yaptım ama her sorunda ilk ben harcandım illa öyle olacağız, kötü davranacağız, öyle sevileceğiz yani böyle iş mi olur ya

Hiçbir zaman birinin kıyamadığı olamadık ya?
Cevapla