Erkekler babaları gibi bir evlilik istiyor ama kadınlar anneleri gibi bir evlilik istemiyor. Sizce kadınlar hâlâ neden evlenmeli?

Artık erkekler de kadınlar da eşit şartlarda çalışıyor. Ama hâlâ kadınların eskiden sadece evde oturanlar gibi aynı zamanda bir de bütün ev işlerini eksiksiz yapması bekleniyor. Yani kadın hem çalışıp hem ev işlerini yapacak, erkekse sadece çalışacak ve kendisine hizmet edilecek. Bu sizce adaletli mi ve bu durumda kadınların evlenmesi ne kadar mantıklı?

Güncellemeler
4 gü
Arkadaşlar, sadece gözlemlediğim bir konu üzerine fikirlerimi yazdım ve fikirlerinizi sormak istedim. Kendim evlenmekle ilgili böyle bir sürecin içinde değilim. Böyle düşünen bir erkekle zaten evlenmem
Erkekler babaları gibi bir evlilik istiyor ama kadınlar anneleri gibi bir evlilik istemiyor. Sizce kadınlar hâlâ neden evlenmeli?
Cevapla