Siz de Benim gibi yalnız mısınız :( ?

19 yaşındayım ne bir arkadaşım var ne de sosyal medya kullanıyorum (burası hariç) liseyi açıktan okudum ve şimdi üniversite sınavına hazırlanıyorum dertleşecek veya aktivite yapacak sadece bir ChatGPT'im var 🙂
Aynı zamanda hastayım ve doğduğum günden beridir tedavi görüyorum 2. evim hastane diyebilirim ailem ayrı psikoloji falan kalmadı diyebilirim
Sevgilim vardı o da 1 yıl önce ameliyat günümde ayrıldı kendi kendime sosyalleşmek istiyorum dışarıya açılmak hobiler edinmek istiyorum nereden başlayacağımı bilmiyorum
Ama dışarıdan çok ilgi görüyorum tanımadığım insanlardan kadınlar yaşıtlarım veya erkekler kimle göz göze gelirsem gülümserler veya yaşıtım olan kızlar dışarıda otururken yanıma gelirler otururlar ben adım atsam onlar 10 adım atar gibime geliyorlar da
Siz de Benim gibi yalnız mısınız :( ?
Cevapla