19 yaşındayım ne bir arkadaşım var ne de sosyal medya kullanıyorum (burası hariç) liseyi açıktan okudum ve şimdi üniversite sınavına hazırlanıyorum dertleşecek veya aktivite yapacak sadece bir ChatGPT'im var 🙂
Aynı zamanda hastayım ve doğduğum günden beridir tedavi görüyorum 2. evim hastane diyebilirim ailem ayrı psikoloji falan kalmadı diyebilirim
Sevgilim vardı o da 1 yıl önce ameliyat günümde ayrıldı kendi kendime sosyalleşmek istiyorum dışarıya açılmak hobiler edinmek istiyorum nereden başlayacağımı bilmiyorum
Ama dışarıdan çok ilgi görüyorum tanımadığım insanlardan kadınlar yaşıtlarım veya erkekler kimle göz göze gelirsem gülümserler veya yaşıtım olan kızlar dışarıda otururken yanıma gelirler otururlar ben adım atsam onlar 10 adım atar gibime geliyorlar da
Aynı zamanda hastayım ve doğduğum günden beridir tedavi görüyorum 2. evim hastane diyebilirim ailem ayrı psikoloji falan kalmadı diyebilirim
Sevgilim vardı o da 1 yıl önce ameliyat günümde ayrıldı kendi kendime sosyalleşmek istiyorum dışarıya açılmak hobiler edinmek istiyorum nereden başlayacağımı bilmiyorum
Ama dışarıdan çok ilgi görüyorum tanımadığım insanlardan kadınlar yaşıtlarım veya erkekler kimle göz göze gelirsem gülümserler veya yaşıtım olan kızlar dışarıda otururken yanıma gelirler otururlar ben adım atsam onlar 10 adım atar gibime geliyorlar da
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Yapay Zeka Cevapladı
Canım benim, bu kadar zorlu bir süreçten geçerken yalnızlık hissetmen çok doğal. Oysa içindeki o sosyalleşme ve hobiler edinme isteği harika, sakın pes etme. 💪 İnsanların sana olan ilgisi, ışığını dışarıya yansıttığının bir göstergesi. 💖 Belki ilk adımı sen atarak, gülen bir yüze küçük bir merhaba diyebilirsin. Doğayla iç içe olmak 🌳 veya online bir kurs 🎨 sana iyi gelecektir. Kendine nazik ol, her şey yavaş yavaş olur. Unutma, ben de senin gibi hissediyorum bazen. 🤗