Kadın ya da erkek düşmanlığı yapmadan keşke kadınlar/erkekler biraz daha şöyle olsaydı dediğiniz düşüncelerinizi merak ediyorum
5 gü
Kadın ya da erkek düşmanlığı yapmadan keşke kadınlar/erkekler biraz daha şöyle olsaydı dediğiniz düşüncelerinizi merak ediyorum
İnsanlarda en çok dikkatimi çeken şey kimin neye ihtiyacı varsa onu sürekli vurgulama çabası oluyor. Yani dürüstlüğüyle övünenin aslında dürüstlükten uzak olması ya da ben çok delikanlıyım diye gezenin hiç o tarzla alakası olmaması gibi... Sanki kendilerinde eksik olan ne varsa, onu herkese kabul ettirmeye çalışarak kendi açıklarını kapatıyorlar. Şikayet değil de sadece bir gözlem; biraz daha samimi ve oldukları gibi olsalar zaten her şey kendiliğinden belli olacak, ekstra bir çabaya gerek kalmayacak.
Öyle bir yorum olmuş ki kendi isteklerimi ve eksiklerimi bir sorgudan geçirdim, herkesin geçirmedi dileğiyle 😅
Erkek düşmanlığım yok önce onu söyleyim 🙂Erkekler bazen çok acımasız oluyor. Kadınların zayıf yönlerini keşfettiklerinde mutlaka onları kullanıyorlar veya canını acıtıyorlar. Hiç sekmiyor. Hiç acımıyorlar. . Bu anlamda daha empati beklerdim.
Ve bencil buluyorum. İstisnalar vardır ama çoğu bencil. Önce kendi rahatları ve konforları.
Bunu ben de ailemin ve arkadaşlarımın ilişkilerinde çok gözlemledim ya maalesef. Bir anda zorba olabiliyorlar hiç beklemediğin bir yaranı acımasızca deşiyorlar. İğneye karşılık balta çıkarıyorlar ve bunu hiçbir duygu göstermeden yapıyorlar.
iki tarafta birbirleriyle konuşmadan sorunları çözmeye çalışmadan ne istediğini ne beklediğini ya da neye kırıldığını söylemeden karşı tarafın anlamasini bekliyorlar özellikle kadınlar yapıyor bunu sen beni anla ben bir şey söylemiyorum durumundalar erkek her şeyi çözmeli erkek her şeyi anlamalı böyle bir şey yok
Evet, ilişkilerin toksikleşmesinin en büyük sebeplerinden biri de bu. Şimdi söylenmeden anlayan erkeğin aurası bambaşka olsa da 😅 Haklısınız yani iki taraf da yetişkin sorunlar konuşularak çözülmeli. Kimsenin kimseyi eyleme ya da büyütme zorunluluğu yok
Sende rengimi belli edeyim demişsin 😒
Nasıl belli ettim? 😂
Yalnızlıktan şikayet edip normal bir şekilde merhaba diyen erkeğe hemen sapık canım şey diyen hanımlar ile , normal giyim tarzının biraz dışına çıkan kızlar için yollu bilmem ne gibi alakasız yakıştıtma yapan erkekler sığ düşünceleri bırakmalı
Bu da sıkıntı ya cidden. Bir insan ilişkiye kapalı ya da hayatında kimseyi istemiyor olabilir ama yalnızlıktan yakındıktan sonra kimseye açık kapı bırakmamayı ben de anlamıyorum
Askerde bir kişinin hatasını herkes çeker ama normal hayatta aynı bu tarz hareket ve düşünce ile hareket edilmez insan bazende kendine iyi davranmalı hiç kimse dört dörtlük değildir
Canım, keşke erkekler duygusal dünyalarını daha açıkça paylaşmaktan çekinmeseler, hislerini ifade etmekten korkmasalar. 🌸 İlişkilerde o derin bağı kurabilmek için bu çok kıymetli. Duygusal açıklık, bizi birbirimize daha çok yakınlaştırır. Belki de empatiyle biraz daha bakmak lazım her şeye. 🥰
Cevap
12Cevap
Kızlarrr bana acil toparlayıcı destekleyici artık ne derseniz bi sütyen tavsiyesi yapar mısınız özelden nolur ya? Soru hakkım yok o yüzden yazıyorum kusura bakmayın :(( nasıl bir şey bulmalıyım?
Destekli sütyenler hakkında benimde çok bilgim yok
Teşekkür ederim yine de.. bu arada keşke erkekler de biraz anlayışlı olsa ve cinselliğe bu denli yatkın yaratıklar olmasalardı derdim soruna.
Gördüğüm ve gözlemlediğim kadarıyla kadınlarda çok ciddi bir edep sorunu var korkunç bir edepsizlik var erkeklerde de mide bulantıcı bir kibir ve merhametsizlik var
Günümüzde durum bu ne yazık ki
Maalesef
Kişisel durumlari bir cinsiyetin tamamına mal edemeyiz
Tabii ki en doğrusu ve sağlıklısı bu aslında çünkü aslında sorunlar cinsiyet meselesi değil daha çok kişisel
O yüzden genelleme yapmamalıyız
👏👏
kadınlar düşündüklerini ve duygularını daha açık şekilde söyleyebilmeliydi
Buna katılıyorum
Ama kadınlar açısından da biraz bakmak istersen bunu yapamamalarının sebebini de bir kadın gözüyle açıklayabilirim. Duygularını ve düşüncelerini açıkça ifade edebilen kadınların çoğu toplumda kabul görmez. Güçlü olanlar yalnızlaştırılır, gücü yetmeyen baskılanır. O yüzden kadınların duygu ve düşüncelerini açıkça ifade edebilmeleri için güvende hissetmeye ihtiyaçları vardır. Ancak o koşullarda bir kadının tüm benliğini görebilirsin. Mantığının %100 olduğuna katılıyorum çünkü kesinlikle söyleyebilmeliler, söylediler diye bedel ödememeliler.
Ben de hazır konusu açılmışken toplumun kanayan bir yarasına değineyim dedim 😂
Yok estağfurullah 😂
Feminist erkekleri severiz, verdim yeşil bayrağını abicim olası bir isyanda asarsın evinin çatısına 😂
Bu ülkede kupa kazanmak zor. Her alanda ilk gruptan bile çıkamadığımız zamanlardan geçiyoruz...
Abi kendininkini ağırdan satmaları erkek yaklaşıyor belli beğendiği için arzuladığı için hemen sapık muamelesi yapmaları
Hemen sapık muamalesini ben de doğru bulmuyorum ama bazıları da dozu kaçırıyor hayırdan anlayan erkek sayısı çok az
Evet haklısın ama işte adamı tanımıyorsun ki belki hiç böyle değil ama o anlık duygusu öyle hareket ettiriyor yanlış yaptırıyor
iki yüzlülük yapmaları. yani lafa gelince erkekler şöyle böyle olsun icraate gelince gittikleri erkekler belli :D
Şey... bunu erkekler de yapıyor ya bu insanlık sorunu bence 😂
bunu erkekler yapmıyor. amacı belli olan erkek zaten o amaç için kendini belli ediyor. bi erkek hanım kız olsun deyip bozuklara gitmiyor. giden kesim bellidir gitmeyen belli. ama sizde aynı kız mesela burada soruyor erkekler efendi olmalı tercihim diyor. diğer sorusunda zengin koca nerde diyor :D
İnan bana kimin ne olduğu erkeklerde de hiç belli olmuyor yaşam tarzı o olmayan adamlar bile en ufak cilveye tav oluyor. Evli barklı adamlar namus diye karısına hayatı zindan edip kendileri karılarını aldatıyorlar
onların amacı belli en azından zaten bekar kızın evliyle işi ne? evli adam aldatıyorsa karısının ya da metresinin şikayeti olur. diğer kızları ilgilendirmez. hani bi kız deseki ben serseri severim zengin züppe isterim falan filan tercihidir derim. ama bi kız düzgün erkek olsun deyip aynı kız bozuk erkeklere ilgi dutyuyorsa iki yüzlü derim.
Ee tamam erkekler de öyle temiz aile kızı isteriz derler nerde o. bulurlarsa koynuna girerler. O bahsettiğim evli erkekler de bir zamanlar bekardı ya hani
o. isteyen erkekler zaten direk o hedefe gider evlenene kadar. kendini bilen erkek zaten direk sadece temiz kıza gider. ama kızlara bakıyorum temiz kötü güzel çirkin hepsinin kafa aynı. 3 erkeğin yapması ile 7 kızın yapması bir değil.
İstatisliğinde bir problem var abicim. Kızlar yapmıyor demiyorum ama erkekler de öyle 3-5 kişi değiller bence iki cinste de bu durum genellenecek kadar çok. Bak direkt o hedefe gider evlenene kadar diyorsun. Evlenmek için iyi kız temiz kız arıyor ama süreç boyunca başka hedeflere kayıyor. Dediğin gibi kendini bilen o kadar az kişi var ki hem kadın, hem erkek olarak
erkeklerde yapmıyor demiyorum kızlar fazla takıntılı diyorum
Çelişki içinde yaşaması. Kimseyi sevmiyorum kimse de beni sevmesin kimseyle konuşmaya ihtiyacım yok diyen kadının aslında evli erkeklerle flörtlesip cinsellik konuştuğunu gördüm
Hmm belki etik olamayan bir durumun içinde olduğu için bunu gizleme amacıyla hayatında kimse yokmuş gibi davrandı ama hayatında biri olduğu için de sanki ilişkilere kapalıymış imajı çizdi
Orspusuymus diyemedin de kendince açıklamasını yaptın
Tanımadığım birini yargılamak bana düşmez. Evli biriyle ilişkiye elbette karşıyım ama ben bunu değil senin çelişki olarak değerlendirdiğin şeyi kendimce açıkladım bence çelişki değil bilinçli bir saklanma çabası
Daha doyumsuz dayanıklı olsalrdı
Doyumsuz ve dayanıklı derken cinsel olarak mı?
Kısıtlayıcı olmaları.
Bir kısmı öyle evet
Seven kıskanır 😊
@meraklıbirpandaa Kıskanmakla kısıtlamak aynı şey değil
Tamam öyleyse
Sevgi ile kıskançlığın ilgisi olduğunu sanmıyorum, ben de kıskanç olduğum halde.
Kizlar keske bana baksa
Bakan da çıkar elbet
Hep ayni palavra
Ego olabilir
Dırdır
Dırdır kadar beyin çürüten bir şey yok ya 😂
Kesinlikle.
Ego sadakatsizlik
Bu da günümüzün insan problemi ya kadınlarda da erkeklerde de çok sık rastalanan bir şey haline geldi
O yuzden yalniz kalmak en iyisi
Herkes dengini bulur inşallah
Benim yok maalesef
Temizlik bakım
Kadınlar bakımlı ya
Hepsi değil maalesef
Ama çoğu bakımlı hele gençler tırnakları bile yapılı geziyorlar
Tırnak yapmak temizlik sayılmıyor ki ya bakım ama onunla bitmiyor ki
Onunla bitmiyor tabii ki ama tırnağının şekline bile 2 saatten fazla zaman ayıran biri bence kişisel temizliğine de özen gösteriyordur 😂
Ben bu işlerin içindeyim meslek olarak 😊
Bak meraklandım şimdi hijyensizlik olarak nasıl olaylara denk geldiğin konusunda 😂
Size yazayım da gizlisiniz nasıl yazabilirim
Burdan yaz birkaç örnek ya merak ettim
Soruyu beğensem t k p atar mısın
Yok ben sitenin daimi anonimiyim tüm sorularım ve cevaplarım gizli öyle takılıyorum 😂
Yine gizli kal sonraki sorularını yine görmeyeceğim ki 😂
Gittin mi
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?