Eşimin annesine bu kadar düşkün olması normal mi, koca karısını böyle ikinci plana atar mı?

Eşimin ailesiyle aramız kötüydü. Annesi senden bana gelin olmaz, oğluma karı olur mu bilemem demişti. Ha bir de her hafta sonu annesine gidiyordu, bir düzen oturtamıyoruz anne böyle dediğimde kadın ol evine bağla, böyle yakınmakla olmuyor demişti. Neyse tüm bunlara rağmen hâlâ gidip geliyordum. Bu hafta sonu eşim oraya gidecekken ben de gidiyordum, kavga çıkarınca onu bıraktım, kendim annemlere gittim. Tam belki bazı şeyleri düzelteceğiz, eşim beni onlara karşı sadece onlarla birlik olup ezmeye çalışıyor. Çok sinirlendim ve en son "senden mükemmel arkadaş olur, çocuk olur, yeğen olur, her şey olur. Ama koca olmuyor. Herkesi düşünüp bir karını düşünmüyorsun dedim".

Eşimin annesine bu kadar düşkün olması normal mi, koca karısını böyle ikinci plana atar mı?
Cevapla