Eşimin ailesiyle aramız kötüydü. Annesi senden bana gelin olmaz, oğluma karı olur mu bilemem demişti. Ha bir de her hafta sonu annesine gidiyordu, bir düzen oturtamıyoruz anne böyle dediğimde kadın ol evine bağla, böyle yakınmakla olmuyor demişti. Neyse tüm bunlara rağmen hâlâ gidip geliyordum. Bu hafta sonu eşim oraya gidecekken ben de gidiyordum, kavga çıkarınca onu bıraktım, kendim annemlere gittim. Tam belki bazı şeyleri düzelteceğiz, eşim beni onlara karşı sadece onlarla birlik olup ezmeye çalışıyor. Çok sinirlendim ve en son "senden mükemmel arkadaş olur, çocuk olur, yeğen olur, her şey olur. Ama koca olmuyor. Herkesi düşünüp bir karını düşünmüyorsun dedim".
4 gü
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer