Bu nasil yalnizlik boyle, hic mi arayan olmaz?

32 yaşındayım, son 7 yıldır hiç arkadaşım yok. İş yerinde hafta içi gayet sosyalim, güler ederim ama hafta sonu olunca yapayalnızım. Telefonum iş dışında asla çalmaz, nasılsın, bir kahve içelim diyen yılda 1 olur. Yeni tanıştığım bir flörte de -ki o da nadir olur- hep yalan söylerim ki adam anlamasın diye. Çünkü hiç arkadaşımın olmamasından utanıyorum açıkçası. Yeni bir restorana giderken, sinemaya, tiyatroya, yürüyüşe ya da herhangi etkinliğe hep yalnızım ve yalnız gidiyorum. Gelip yalnızlık güzel edebiyatı yapacakların ağzına ıslak terlikle vururum. Emin olun, bu kadarı iyi değil. İnsan iletişim yeteneğini bile kaybediyor.

Bu nasil yalnizlik boyle, hic mi arayan olmaz?
Cevapla