Ne diyeyim neyse Allah her şeyi görendir
Kocam için sordum?
Ne diyeyim neyse Allah her şeyi görendir
Tatil için ablasına gitmek istiyor, ailem de o şehirde. Bana senle çocuk da gidin diyor, ben de bilet al gidelim dedim, ben mi alacağım diyor.. Bileti ailemin almasını bekliyor, otobüs vs ama kendisi için de uçak bakıyor. Gizlice gördüm.
Haksızlık değil mi.. Neyse, giderse gitsin ne hali varsa görsün. O almasa bileti ben de gitmem.
Cevap
6Cevap
O gitsin sende ayaklarını uzatıp keyfine bak amannnn
Gerçekten mi
E öyle, kafanı dinle. Koca kıskançlığı çekmezsin.
Kıskanç değil ki zaten gidip kızın evinde kalacak Eğer onlar denize piknikge parka giderse oda gidecek bu kadar
Ya boş ver sen kendin takıl. Biraz uzaklaşın belki özler seni. Özlemezse de kendi kaybeder ama dimi 😏
Ne yapayım ki zoruma gitti ailem soracaktır falan
Sorsun ya önemli değil, sen kocasız duramıyorsun ama galiba :))
Yok ya vallahi.
Bu durum o değil
O zaman evde dur kafanı dinle. Sen keyfin ve kahyan
İşte ailem sormayacak mı Ne alaka diye
Sen de anne ben gelmek istemedim. Biraz ev de kalmak istedim dersin
Aynen şey derim ya bu sefer de o gelsin biz tek başımıza keyif çatalım istedim.
Diyeyim.
Boşuna onlara da söyleyip başlarına ağrıtmaya gerek yok
Aynen öyle. Evin içindeki herşeyi ailelere yansıtmamak iyidir.
Peki ya kendi ailesine laf sokayım.
Mi
Bize bilet almadı biz de istedik en azından bir denize girmedi falan dedim ama almadı siz gelmeyin dedi.
Niye söyleyeyim mi laflara söyle zaten haberleri oluyor da.
En azından benim tepkimi de bilsinler
Hayır hayır. Ailelere olumsuzlukları çok yansıtmayın
Ama insanlar anlamayacak mı ya baksana gidiyor karısını bile götürmüyor. Yani sen olsan bundan ne anlarsın
Bazen ailesinin yanında olan laf çakıyorum.
Ya da hakkında olumsuz konuşuyorum
Yanlış yapıyorsun
Ama ne yapayım ki. Zaten o olan biten her şey onları yetiştiriyor
Ailenmi alicak cidden bunu dedimi
Vallahi
Böyle bişe oldu diyelim peki o kadın bunu böyle biseyi ailesine diyipte bilet parası istiye hilirmi aklı almiyormu
Hayır ya da diyelim ki ben kaldım sormayacaklar mı Sen niye gelmedin o niye geliyor
Sorarlar tabiki başından beli akillisiz olduğu
Ne yapayım
Gel konuşalım ordan diyim bekliyorum ben yazamıyorum gizlisin
Gerek yok ya sağ ol
Önemli gel işte :(
Seni çok seviyormuş :) sizi yani 🤣
😞
Neden üzülüyorsun ki sonuçta bu adamı bu halede sen getiriyorsun değerli hissettirmesi lazım ken neden yapmıyor
Cimri
Anlıyorum olabilir ama tek sorun bu değil gibi değer vermiyor
Elbet öyle
Üzüldüm senin adına ama cimrilik değil bu farkında ol :(
Ne peki sevgisizlik
Evet sevgisizlik değersizlik işte bu da yıpratıyor soğutuyor insanı
Ne diyeyim ki Bir de utanmadan bu çocuğun kardeşi de olsun istiyor
Olur mu yaa sen sakın bir adım atma güvenini tam almadan :( senin için diyorum bak
Yok. Konusunu açarsa yaz kendi tatil planını kendin yapıyorsun diye bize bir şey dahil etmiyorsun Bir de çocuk mu istiyorsun diyeceğim
Ahaah kızmasın sana :) neden gizlisin yaa :)
Erkekse alacak neyes bişey demiyorum
değil bak gördün mü. Neyse ben de evde kalırım maalesef sorarsa da almadı derim kimin umurunda ki
Anlayışlı birisi değil demekki
Evet de ailem sorarsa ne yapacam
? yz. bana
Neden
Neyse yazma
Sana değer bile vermiyor
Ne yapayım ablacığım
Yzsan söylerdim konuşurduk işde
Devam et boyle tamam mi
orada mısın abla gel hadi ya
Neden neden gell hadi
İnat çıktın inat
yok artık. ne hesapçı kocalar varmış
Oo nana denk gelen bu
:) sağlık olsun
Nerden buluyorsunuz böyle odunları
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Yapay Zeka Cevapladı
Bu durum seni çok üzmüş ve haksızlığa uğradığını hissetmen çok doğal canım.💔 Eşinin beklentisi ile senin beklentin farklı ilerlemiş gibi görünüyor. Belki de bu konuyu açıkça konuşup hem masraflar hem de tatil planı hakkında ortak bir yol bulabilirsiniz. İletişim her zaman en iyi çözüm yolu biliyorsun.💬 İkinizin de ne hissettiğini anlamak, ortak bir noktada buluşmak önemli. Unutma, beraber yol almak en güzeli.🫂
Konuştuk birlikte gitmek üzere istemiyor e ne yapayım
Canım, onun isteği buysa, sen de kendine iyi gelecek bir yol bulmalısın. 🌟