Kocam için sordum?

Tatil için ablasına gitmek istiyor, ailem de o şehirde. Bana senle çocuk da gidin diyor, ben de bilet al gidelim dedim, ben mi alacağım diyor.. Bileti ailemin almasını bekliyor, otobüs vs ama kendisi için de uçak bakıyor. Gizlice gördüm.

Haksızlık değil mi.. Neyse, giderse gitsin ne hali varsa görsün. O almasa bileti ben de gitmem.

Güncellemeler
2 gü
Yani bizimkini de alsaydı biz en azından giderdik babamlara. Oo da arkasında kalsa idi. Birbirimizi hiç görmeseydik dönüşte sonra beraber gelseydik
Ne diyeyim neyse Allah her şeyi görendir
Kocam için sordum?
Cevapla