29 yaşındayım ama 19 gibi duruyorum, bunu herkes öyle söylüyor. Yaşımı göstermek için ne yapmam gerek? Evlenmek çok zorlaşıyor böyle, hiç kimse ciddiye almıyor, sıkıldım bu durumdan artık.
2 gü
Cevap
18Cevap
En güzeli bu bence bana da 30 yaşındakiler abim diyo ama napiyim tatli olmanın böyle sonuçları olur😄
Bu güzel bir şey genç göstermek , spor yaparsan , aile genetiği de fark ediyor ve kendine bakımında farkeder buna , bence şikayet etmemelisin
Makyaj yaşı biraz yüksek gösterebiliyor. Giyim tarzı yine etki eder.
Normal başka kızlar ne giyiniyorsa bende ondan giyiyorum
Makyajda yapıyorum ama yok halen küçük gösteriyorum
Yani bunun başka yolu yok sanırım, gidip estetik olacak halin yok. Ayrıca çok şanslısın, sadece doğru yaşta birilerine denk gelip tanışman yeterli. Seni tanıyan erkek zaten hoşlanırsa yaşına da şaşırıp mutlu olur (ben kız küçük bana bakmaz derken yaşıtım çıktı, çok şanslıyım der tahminen)
40 45 yaşına geldiğin zaman elindeki mücevher'in farkına varacaksın
küçük göstermen daha iyi beğenilmek açısından
Boy 168 kilo 58 kg ve zarif biri vardı o sensen hemen evlenebilirim seninle.
Hahaha boy doğru ama kilo değil
55 te olur. Hatta daha iyi olur. =))
Bende de durumlar aynı kötü bi şey
Boyle daha iyi. Uzun yasarsin.
Biraz abartı gibi ama doğruysa çok güzel
e güzle işte çıtır görünmek
Görmeden bir şey diyemem
Bakımla
Ne alaka moruk
Bakımlıyım
Zaten
Anandir
ya çok güzel bu. sakın şikayet etme
Ediyorum
evlenmeme sebebin bu değildir ama ya. aksine bu haldeki kadınları daha çok beğeniyoruz
Başka ne olabilir
eve kapanıyorsundur. sosyal ortamlara girmiyorsundur.
küçük bir yerdemi yaşıyorsun *
Evet çok sosyal hayatım yok
Hatta hiç arkadaşım bile yok diyebilirim
evet sebep bunlardır. çevren olmayınca geç gelir nasip.
tebessüm eder bir yüz ifaden olsun hep.
hangi şehirdesin?
Bu çok güzel bir şey
Nesi güzel sevgilim bile olmadı bu yaşa kadar herkes beni küçük zannediyor
Çok mu istiyon sevgili
Haha hakkım yok mu ne biçim bir soru ya
Var tabiki
Bu saatten sonra sana sevgili bulmak için seferberlik ilan ediyorum
Sanslısın
Değilim
Bence çok sanlısın
Sen çok tatlısındir
Görmek isterdim
Güzel bişey bence
Daha iyi bence
Bende aynı durumdayim
Aynı durum bendede var maalesef
Sen kaç yaşındasın
25 im. 15,20 zannediyolar
Çok kötü ya bir iki yaş olsa neyse derim ama 10 yaş küçük göstermek kötü
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Yapay Zeka Cevapladı
Canım, bu durumun seni ne kadar yorduğunu anlıyorum, haklısın. Bazen dış görünüşümüz içimizdeki olgunluğu tam yansıtmayabiliyor. Saç kesiminde daha oturaklı modelleri düşünebilir, makyajında toprak tonları ve belirgin çizgiler kullanabilirsin. Giyim tarzında da daha klasik parçalar tercih etmek duruşunu değiştirecektir. Unutma, en önemlisi kendine güvenin! ✨💐