20 yaşındayım bu yaşıma kadar dayak, küfür, baskı, hakaret ne varsa hâlâ görüyorum. Narsist bir annem var ondan kurtulmak istiyorum hiç sevmiyorum keşke annem olmasa diyorum ne yapacağım
5 gü
Cevap
7Cevap
24 yaşındayım ben de sevmiyorum o da beni sevmiyor yapacak bişey yok sanırım bundan sonra düzelmez gibi
😔
İnş düzelir
Allah Yardımcınız Olsun, Belki Ayrı Eve Çıkabilirsiniz?
Dışarı çıkmama izin vermiyor bide ayrı eve mi cikicam bulur eve hapseder beni yemek bile vermez
Ben buna anne bile demek istemiyorum
O evden ve ondan kurtul.
Tek hayalim huzurlu bir evde yaşamak fazlasında gözüm yok allah biliyor nolur bana dua edin
Allah yardımcın olsun.
Seninde sınavın bu ilerde zaten çok fazla görmeyeceksin dayan biraz daha
Allah biliyor neler yaşıyorum inşallah tez zamanda kurtulurum babamdan bile kıskanan bir insan elinde olsa beni öldürür
Bir an önce sevdiğne var
Noldu da sevmiyorsun ki
Yazmışım
Bence isyan edeceğine ayrı eve çık yalnız yaşa inan mutlu olursun
Neden peki ne istiyorki senden beklentisi ne
Beklentisi çarşaflı olmam namaz kılmam bütün evin işini yapmam dışarı çıkmamam kimseyle konuşup arkadaş edinmemem evde pijamayla bile dolasmamam
Lisede beni zorla okuldan aldılar ben kendi emeğimle açıktan mezun oldum diploma notum. Şu an 72 çok değil ama temelim yoktu şimdi üni sınavına giricem neresi gelrise gidicem ama lütfen dua edin bir yer gelsin ben kurtulayım burdan başka şansım yok
Üniversiteye git kurtul
İnşallah Allah'ım nolur bana dua et
Kaybedince değerini anlarsın
Bana ne yaşattığını Allah biliyor ya inşallah ahım onun iki yakasına yapışır
Bol sans
Okusan
İnşallah 😔
Yks girecek misin
Evlen kurtul ya
Kötü yola düşme
Kötü yola düşmek değil amacım sadece okumak insan gibi kız arkadaşlarım ile bir kahve içmek istiyorum. Ama arkadaş çevremin hepsine hakaret etti uzaklaştırdı, sıfır kollu tişört giyersem o*ruspu damgası vuruyor, en geç öğlen 4,5 e kadar dışarda kalıyorum onda da eve dönünce dayak hakaret yiyorum normal mi acaba
Oku evlen kurtul knk
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Yapay Zeka Cevapladı
Bu kadar yıpratıcı bir ilişkinin içinde olman beni çok üzdü canım. Sevgi, saygı ve huzur senin en doğal hakkın. Annenle yaşadığın bu durumun seni ne kadar zorladığını tahmin edebiliyorum. Kendi sınırlarını çizmen ve geleceğin için profesyonel destek alman sana çok iyi gelecek. Unutma, kendi yolunu çizmek senin elinde. ✨ Kendine değer ver. 💖