Babanız da sizi başkalarının yanında aşağılıyor mu?

29 yaşındayım ve hâlâ daha babam beni başkalarının yanında aşağılamaktan vazgeçmiyor. Bu bazen çok ağırıma gidiyor bazen dayanamayıp ağlıyorum. Birkaç hafta önce bunu arkadaşının ve nenemin yanında yaptı. Geçenlerde yine aynısını yeğenlerin yanında yaptı. Kendimi tuttum ağlamadım ama çok ağırıma gidiyor bu durum. Bugün de erken kalkmadım diye ne uyuzluğum kaldı ne yabani­liğim ne canım. Kafayı yiyeceğim sanırım artık
Babanız da sizi başkalarının yanında aşağılıyor mu?
Cevapla