Kimseyle güvenemiyorum konuşmaya tanışmaya bile çok korkuyorum normal mi bu?

Yaşım 26, çıkan görücülerin haddi hesabı yok, şimdiye kadar hepsini de kabul etmedim, direkt konuşmadan etmeden geri çevirdim. Konuşmaya korkuyorum biri akıl versin lütfen, kimseye asla güvenemiyorum kafamda bin bir türlü düşünce var. Daha fazla beklersem hiç istemem ya da daha seçici olacağım diye korkuyorum, böyle düşünmem normal mi
Kimseyle güvenemiyorum konuşmaya tanışmaya bile çok korkuyorum normal mi bu?
Cevapla