Arkadaşlarıyla pikniğe gidip 3 saattir yazmayan adama sôvmeli miyim sizce?

Acayip sinirliyim. Çoğunluk ne derse onu yapacağım.

Güncellemeler
9 gü
5 saat sonra yazdı birde ayağımı burktum yazmış beter ol görüldü atmadım bende yarın öğleen belki cvp veririm öyleyse böyle. 😂
Arkadaşlarıyla pikniğe gidip 3 saattir yazmayan adama sôvmeli miyim sizce?
Cevapla