Evlilik masrafları neden hep erkeğe aitmiş gibi görülüyor, kız sadece imza atmaya mı geliyor?

İstemesiydi, nişanıydı, kınasıydı, düğünüydü tamam, bir çoğunluğu erkeğe ait de neden hepsi erkeğe aitmiş gibi lanse ettiriliyor. İsteme erkeğe ait, nişan erkeğe ait, kına erkeğe ait, düğün erkeğe ait ee kız sadece imza atmak için mi geliyor, eşya da da öyle hepsi erkeğe ait
Evlilik masrafları neden hep erkeğe aitmiş gibi görülüyor, kız sadece imza atmaya mı geliyor?
Cevapla