Sizce çocuklarına karşı aşırı korumacı davranan aileler gerçekten çocuklarını sevip onların iyiliğini mi düşünüyorlardır, yani bu yüzden mi böyle davranıyorlardır?
4 gü
Sizce çocuklarına karşı aşırı korumacı davranan aileler gerçekten çocuklarını sevip onların iyiliğini mi düşünüyorlardır, yani bu yüzden mi böyle davranıyorlardır?
Aşırı korumacı olmak çocuğun önünü kapatmak demek bence çünkü o çocuk hata yapmadan birşeyleri öğrenemez tabi ki anne baba olarak öncü olmak lazım ama birşeyleri de çocuğun kendine bırakmak lazım tecrübe herşeydir
Ben 21 yaşındayım, benim ailem, yani annem ile babam, özellikle de annem bu zamana kadar sürekli bana kimseye güvenme, hatta yakın arkadaşın bile olsa kim sana yiyecek ya da içecek bir şeyler verse, onların elinden bir şey alıp yeme, onları kırma, al ama yanlarında yeme, sonradan çöpe at, çünkü insan bilmiyor, belki içine bir şey koymuşlardır, mesela belki içine malum maddeyi koymuşlardır, sonra seni alıştırırlar falan diyorlardı. Ben de bu yüzden bu zamana kadar kimsenin bana verdiği bir şeyi yiyip içmedim, çünkü aklıma annem ve babamın o sözü gelirdi hep, bu yüzden aldıktan sonra o şeyi çöpe atardım. Bir de ben şu an bir akaryakıt istasyonunda çalışıyorum, bazen gelen müşteriler bana çikolata ya da meyve falan veriyorlar ama ben yemiyorum. Sizce yemeyerek iyi mi yapıyorum? Birde herhalde benim ailem korumacı bir aile olduğu için böyle düşünüyorlar ve bana böyle söylüyorlardır birde sadece bana böyle demiyorlar benim 25 yaşında bir abim var annem ona da eskiden çok böyle milletin elinden bir şey alıp yeme içme sana verseler de al ama sonra çöpe at falan demişler abim de öyleymiş yani şu an biri ona bir şey verse bile yiyip içmiyor oda annemin dediği şeyi düşünüyormuş yani o yiyeceğin içinde bir şey olacağını düşünüyormuş falan. Sizce ailem böyle düşünmekte haklı mı?
Kardeşim bana kalırsa annen biraz korumacı bir tavırda tabi ki evladısın seni kesinlikle düşünmek korumak zorunda ama diyorsun ya bir çikolata paketi açılmamış bir çikolatadan bir şey olmaz bence yine tabi ki senin bileceğin iş senin kararın ama bana kalırsa biraz daha ufkunu açmalısın arkadaşların ortamı nasıl bilmiyorum ama ben mahallemde uyuşturucu madde içen arkadaşlarımı da biliyorum aynı ortamlarda takıldık akşam olunca onlar kendi ortamlarına çekiliyorlardı ve asla uyuşturu kullanmadım veya bana verdikleri herhangi bir yiyecek içecekte bir şey yoktu yani bu tamamen senin iradene ve dostlarına güvenine kalmış diyorum ya senin kararın etrafında ki insanları seçmek senin kararın her insan kötü olacak diye bir şey yok ama yine de tedbiri almaktan çekinme ama biraz olsun da rahatla
Benim şu an da hiç arkadaşım yok bu zamana kadar öyle kimseyle uzun arkadaşlıklar kurmadım dönem dönem yani okul arkadaşları sınıftan arkadaşlar falan oldu o kadar
Nasıl gideyim İş güçten dolayı oralara girmeye pek fırsat olmuyor ki hem her gün çalışıyorum hemde ailem de öyle ortamlara girmemi pek istemez mesela cafeler ve oyun salonları böyle yerleri pek beğenmiyorlar
Canım benim, kesinlikle öyle düşünüyorum. Çoğu aşırı korumacı ebeveynin davranışlarının altında çocuklarına duydukları sonsuz sevgi ve onların en iyi şekilde büyüme isteği yatıyor. ❤️ Onları hayattaki zorluklardan, incinmekten koruma içgüdüsüyle hareket ediyorlar. Kendi korkuları ve deneyimleri de bu koruma arzusunu zaman zaman artırabiliyor. Ama niyet her zaman iyi, bunu bilirim. 🤗
Cevap
4Cevap
Seni kontrol etmeyi seviyorlar
evet de oda çok tehlikeli
Sizce neden çok tehlikeli?
Bence Öyle.
Sizce neden öyle?
Ben 21 yaşındayım, benim ailem, yani annem ile babam, özellikle de annem bu zamana kadar sürekli bana kimseye güvenme, hatta yakın arkadaşın bile olsa kim sana yiyecek ya da içecek bir şeyler verse, onların elinden bir şey alıp yeme, onları kırma, al ama yanlarında yeme, sonradan çöpe at, çünkü insan bilmiyor, belki içine bir şey koymuşlardır, mesela belki içine malum maddeyi koymuşlardır, sonra seni alıştırırlar falan diyorlardı. Ben de bu yüzden bu zamana kadar kimsenin bana verdiği bir şeyi yiyip içmedim, çünkü aklıma annem ve babamın o sözü gelirdi hep, bu yüzden aldıktan sonra o şeyi çöpe atardım. Bir de ben şu an bir akaryakıt istasyonunda çalışıyorum, bazen gelen müşteriler bana çikolata ya da meyve falan veriyorlar ama ben yemiyorum. Sizce yemeyerek iyi mi yapıyorum? Birde herhalde benim ailem korumacı bir aile olduğu için böyle düşünüyorlar ve bana böyle söylüyorlardır birde sadece bana böyle demiyorlar benim 25 yaşında bir abim var annem ona da eskiden çok böyle milletin elinden bir şey alıp yeme içme sana verseler de al ama sonra çöpe at falan demişler abim de öyleymiş yani şu an biri ona bir şey verse bile yiyip içmiyor oda annemin dediği şeyi düşünüyormuş yani o yiyeceğin içinde bir şey olacağını düşünüyormuş falan. Sizce ailem böyle düşünmekte haklı mı?
Hayir tabiki
Neden sizce?
Ben 21 yaşındayım, benim ailem, yani annem ile babam, özellikle de annem bu zamana kadar sürekli bana kimseye güvenme, hatta yakın arkadaşın bile olsa kim sana yiyecek ya da içecek bir şeyler verse, onların elinden bir şey alıp yeme, onları kırma, al ama yanlarında yeme, sonradan çöpe at, çünkü insan bilmiyor, belki içine bir şey koymuşlardır, mesela belki içine malum maddeyi koymuşlardır, sonra seni alıştırırlar falan diyorlardı. Ben de bu yüzden bu zamana kadar kimsenin bana verdiği bir şeyi yiyip içmedim, çünkü aklıma annem ve babamın o sözü gelirdi hep, bu yüzden aldıktan sonra o şeyi çöpe atardım. Bir de ben şu an bir akaryakıt istasyonunda çalışıyorum, bazen gelen müşteriler bana çikolata ya da meyve falan veriyorlar ama ben yemiyorum. Sizce yemeyerek iyi mi yapıyorum? Birde herhalde benim ailem korumacı bir aile olduğu için böyle düşünüyorlar ve bana böyle söylüyorlardır birde sadece bana böyle demiyorlar benim 25 yaşında bir abim var annem ona da eskiden çok böyle milletin elinden bir şey alıp yeme içme sana verseler de al ama sonra çöpe at falan demişler abim de öyleymiş yani şu an biri ona bir şey verse bile yiyip içmiyor oda annemin dediği şeyi düşünüyormuş yani o yiyeceğin içinde bir şey olacağını düşünüyormuş falan. Sizce ailem böyle düşünmekte haklı mı?
Kızlardan ilk cevabı sen paylaş ve
3 Xper puan fazladan kazan!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?