Bir yerde görüyorum kız güzel olacak, kesinlikle temiz kız olacak diyorlar. Kızlar, evi olsun, arabası olsun, maaşı iyi olsun dediğinde bu neden kötü algılanıyor? Evlenildi diyelim, 2-3 sene sonra çocuk doğdu, kadın hamile haliyle işe gidemez sonuçta. Kadın erkeğin maaşı olmalı ki hafif yetsin. Çocuk doğdu en azından 3-4 yaşına kadar çocuk zaten tam anneye muhtaç yaşı, kadın çalışmaya ara verir. Sonra okula başlama yaşı olunca başlar ki maddi durumu iyi olan çocuklar daha mutlu. Yani sadece evi olsun, maaşı iyi olsun ya da ortalama maaş yeterli deyince neden paragöz gibi algılanıyoruz ki? Hadi ev yok, asgari ücretli bir insan nasıl geçinecek ki? Havuzlu villa isteyen birisi değiliz ki.
9 gü
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer