Kizlar neden evi olsun maaşı iyi olsun dediğinde paragöz olarak algılanıyor?

Bir yerde görüyorum kız güzel olacak, kesinlikle temiz kız olacak diyorlar. Kızlar, evi olsun, arabası olsun, maaşı iyi olsun dediğinde bu neden kötü algılanıyor? Evlenildi diyelim, 2-3 sene sonra çocuk doğdu, kadın hamile haliyle işe gidemez sonuçta. Kadın erkeğin maaşı olmalı ki hafif yetsin. Çocuk doğdu en azından 3-4 yaşına kadar çocuk zaten tam anneye muhtaç yaşı, kadın çalışmaya ara verir. Sonra okula başlama yaşı olunca başlar ki maddi durumu iyi olan çocuklar daha mutlu. Yani sadece evi olsun, maaşı iyi olsun ya da ortalama maaş yeterli deyince neden paragöz gibi algılanıyoruz ki? Hadi ev yok, asgari ücretli bir insan nasıl geçinecek ki? Havuzlu villa isteyen birisi değiliz ki.
Kizlar neden evi olsun maaşı iyi olsun dediğinde paragöz olarak algılanıyor?
Cevapla