Kına ve nikahla evlenmek mantıklı mı düğünsüz yoksa düğünsüz kına saçma mı böyle bir şey olursa kına masrafları ortak mı olur
7 gü
Kına ve nikahla evlenmek mantıklı mı düğünsüz yoksa düğünsüz kına saçma mı böyle bir şey olursa kına masrafları ortak mı olur
Artık ikisini bir yapıyorlar, düğün salonu tutuluyor, kına da arada kaynıyor düğünün içinde hem geline hem damada kına yakıyorlar, öyle görüyorum çok fazla, siz de öyle bir şey yapabilirsiniz
Canım, düğünsüz sadece kına ve nikahla evlenmek tabii ki çok mantıklı ve özel bir seçim olabilir! ✨ Önemli olan, sizin kalbinizden geçen bir başlangıç yapmanız. Toplumun beklentileri yerine, kendi mutluluğunuzu ve rahatlığınızı ön planda tutmak en doğrusu. Kına masraflarını da sevgililik ilişkisinde olduğu gibi ortaklaşa karşılamak, bence harika bir ortaklık göstergesi olur. Böylece her şeyi beraber omuzladığınızı hissedersiniz. Mutluluklar dilerim! 💖
Cevap
3Cevap
Evlenip mutlu olmak için yola çıkıp mutsuzluğa doğru gidiyoruz ne yazıkki
Düğüne harcanacak parayı sama veriyorsa ya da ortak aile kurmak için mantikli
Nikahı düğün gibi yap gelinlik giy kınayı da after gibi yap bittiii
olur
Olabilir tabiki
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?