11 gü

Ailem kimsenin verdiği yiyeceği içeceği yemememi istiyor, sizce abartıyorlar mı?

Ben 21 yaşındayım, ailem, yani annem ile babam, özellikle de annem bu zamana kadar sürekli bana kimseye güvenme, hatta yakın arkadaşın bile olsa kim sana yiyecek ya da içecek bir şeyler verse, onların elinden bir şey alıp yeme, onları kırma, al ama yanlarında yeme, sonradan çöpe at, çünkü insan bilmiyor, belki içine bir şey koymuşlardır, mesela belki içine malum maddeyi koymuşlardır, sonra seni alıştırırlar falan diyorlardı. Ben de bu yüzden bu zamana kadar kimsenin bana verdiği bir şeyi yiyip içmedim, çünkü aklıma annem ve babamın o sözü gelirdi hep, bu yüzden aldıktan sonra o şeyi çöpe atardım. Bir de ben şu an bir akaryakıt istasyonunda çalışıyorum, bazen gelen müşteriler bana çikolata ya da meyve falan veriyorlar ama ben yemiyorum. Sizce yemeyerek iyi mi yapıyorum? Sizce ailem bu konuda haklı mı?

Ailem kimsenin verdiği yiyeceği içeceği yemememi istiyor, sizce abartıyorlar mı?
Cevapla