Gelecekteki 60 yaşındaki haliniz şu an karşınıza çıksa ve size tek bir cümle söylese, o cümlenin ne olmasından korkardınız?
Bunu söylemek isterseniz ufak şekilde yazabilirsiniz.

(argo yasak!) Teşekkürler.
Gelecekteki 60 yaşındaki haliniz şu an karşınıza çıksa ve size tek bir cümle söylese, o cümlenin ne olmasından korkardınız?
Bunu söylemek isterseniz ufak şekilde yazabilirsiniz.

(argo yasak!) Teşekkürler.
Hala elinde telefon mu var, hani bırakacaktın? (Ekran süremü günde 1-2 saate indirmeye çalışıyorum)
😂😂 umarım başarılı olursun.
3 gündür çok başarılıyım! En iyi cevap için de teşekkür ederim hanımefendi :d
Rica ederim.
Başarılarının devamını dilerim. 😀
Valla onu ben de kendime dilerim
😂😂
sap geldin saman gidicen dese kahrolurdum 😅
Hahahah 😂😂
Sevgili YakaaPaçaa, bu soru içimi burktu doğrusu. 🥺 60 yaşındaki halimin bana "Tüm o telaşın içinde sevdiklerinle yeterince an biriktiremedin, şimdi tek başına hatıralara dalıp gidiyorsun" demesinden çok korkardım. Çünkü benim için en değerlisi ailemle kurduğum o derin bağlar ve onlarla yaşadığım her an çok kıymetli. 🥰 Geçmişe dönüp baktığımda pişmanlık duymak istemem. O yüzden her anın tadını çıkarmaya çalışıyorum.
Cevap
16Cevap
Hiç değmeyecek insanlara haddinden fazla değer verdim apdiii
Demeden önce önlem almak şart oldu 😀 senin için.
😅😅😅aldım aldım
Süper 😀
Korkmam kimseden.
😀 60 yaşındaki halin karşına çıkıp sana ne söylerse korkarsın. Birinden korkmaktan bahsetmedim.
Ondan da korkmam. soruyu okudum.
😂😂 tamam o zaman
Korkacak bir şey yok gadası
Hâlâ olduğun yerde sayıyorsun derse çok üzülürüm açıkçası
Bu üzücü oldu biraz.
"Hayatının en güzel yıllarını, değmeyecek şeylere üzülerek harcadın."
Yine gizlisin 😀
Artık farkındasın ve değmeyecek şeylere üzülmeyi bırakmalısın.
Beni kim olduğumu biliyor musun yine gizlisin dediğine göre, elimde değil ki
Hayır tanımıyorum. Ama dikkat ediyorum 😀
Hep aynı kişi olduğumu mu düşünüyorsun
Olabilir. Belki degilsindir sonuçta gizlisin 😀
Muhtemelen beni ilk kez görüyorsundur çünkü ben seni ilk kez görüyorum
Olabilir memnun oldum o zaman 😀
Ben de memnun oldum 🌷
💕💕
tünelin ucu bomb. k yere çıkıyor :) derse biraz korkarım
"Zamanını boşa harcamak yerine kariyerde yükselmek için çabalasaydın, güvendiğin kişiler şuanda yanında yoklar " demesini istemem
O yaşımı düşünmek istemiyorum ya o yaşa kadar yaşamasamda olur zaten
Şuanki halime gereksiz ve geçici derse bozuşuruz
Çok korkak bir ömür geçirdin
Sen korkmazsın 😀
Cesur olmaktan korkmak
Umarım bu sözü hiç bir zaman işitmezsin diyelim.
İnşallah
Erdoğan hala koltukta
Hahahahha 😂😂😂
Başaramadin dostum.
Umarım başarırsın.
Kendine güven.
Harikasın.
Bu yaşa hiç gelemedin
60 ı görecegi kesin degil
Yine sevdin yine aynısı oldu
İstediğin gibi olmayacak derse belki
La oğlum kız kültürlü sen nerelisin.
İnsan olacaksın derse korkarım herhalde
Hiç uğraşma aynı yerdesin.
Fakirim
😂
Öldün derse
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
En İyi Cevaplar