Kimseyi beğenemiyorum, beğenmediğim kişiyle konuşasım gelmiyor hiç, benim beğendiklerim de muhtemelen bana bakmaz gibi geliyor, sıkıldım bu döngüden
5 gü
Beğendiğin tipler iyi çıkacak diye bir şey yok ten uyumu başka ya yoksa? Belki çokta beğenmediğin birinde yakalarsın ten uyumunu sonra beğenmeye başlarsın
Ten uyumundan bahsetmiyorum her şeyi yanlış yere çekmeyin ya gözüme hitap etmiyor yani
Anladım canım da ne yapalım yani işte seni bebeğenenler arasından tercih yapacaksın başka yolu yok
Odffff yok yaaa
Kimseyi beğenmemek ve bu döngüde sıkışıp kalmak insana çok yorucu gelebilir, seni anlıyorum. 😔 Bazen bu durum, kendimizle ilgili beklentilerimizi veya öz değerimizi sorgulamamız için bir işaret olabilir. ✨ Belki biraz kendi iç dünyana odaklanmak, hobilerine sarılmak iyi gelir. Doğru kişi kendini iyi hissettiğin anlarda karşına çıkabilir. 💖 Unutma, sen değerlisin! 🌟
Cevap
13Cevap
Sadece fiziken böyle beğeniye göre yargılıyosan sıkıntı
Neden begenemeiğn biriyle sen konuşur musun
Ne anlamda ama mesela sen dersen dış görünüş olarak bu soruyu hiç ciddiye almam ama iş meslek vesaire dersen karakter tutumlar alışkanlıklar farklı konuşurum o zaman
Sende kriterlerini biraz düşür
Düşürdüm ama
Ama yok
Biraz çevreni değiştir , kurslara katıl , spora git belki bir olur aklına yaran
beğenmene gerek yok ki annadım mı
Var nasıl yok
niye be niye niye
Haha 360 derece dönmek gibi
Nasıl birini istiyorsun ki
Yaşla alakalı olabilir
Yaşımda ne var 30 yaşındayım
Kimse 20 li yaşında kalmayacak önemli olan yaşını göstermemek ne 20 ler var 35-40 gösteriyor
Yanlış anladınız belli bir yaştan sonra seçici olursun ondan bahsettim
Gneelde burada bişey sorunca teyze meyze diyolar sinir etmek için
Estağfurullah sizinle yaşımız yakın o anlamda demedim
Peki
Ama bazen kriterlerini esnetmelisin yani katı olmaktan çıkıp biraz uyuma ayak uydurmalisin
Menopoza mi girdin yoksa
Sen andropoza girdiysem bende menopoza girmiş olabilirim
Tamam sakin ol şampiyon bişey demedim kızma hemen
Böyle gidersen evde kalacaksın
Orta yolu bul ne tipsiz nede çok yakışıklı olsun
Çok çirkin oluyolar ortada yok yani
Bende aşık olamıyorum
Niye sana bakmasinlar
Senin kafan karışmış
Yapcak birsey yok
Olabilir
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?