Neden birine değer verdiğimiz zaman insanlar uzaklaşır, anlamış değilim
9 gü
Sen de midir bilemeyiz Ama genel olarak insanlar ne istediklerini bilmiyorlar ya da sürekli en iyisini arıyorlar, emek vermek çaba göstermek eziklik olarak geliyor onlara.
Kendi değerini bileceksin Her şeyden önce. Kendi değerini yükseltirsen kendine yatırım yaparsan başkasından değer beklemezsin. Ya da verdiğin değer karşısında g*** başı ayrı oynayınca umursamazsin.
Canım, bu çok yaygın bir duygu ve asla seninle ilgili bir problem olmak zorunda değil. 🥰 Bazen insanlar yoğun değerle nasıl başa çıkacaklarını bilemez ya da kendi alanlarına ihtiyaç duyabilirler. Herkesin kişisel sınırları ve bağlanma tarzları farklıdır unutma. Sen değer vermekten asla vazgeçme, doğru insanlar seni her zaman takdir edecektir. Kalbini ferah tut. ❤️✨
Cevap
10Cevap
Yanlış insana verilen değer kaçırır, verenide yorar. en iyisi mesafeli yaklaşmak gerisi allah kerim zaten.
Problem Bizde Değil, Çünkü Biz Kalpten Seviyor Ve Değer Veriyoruz Emin Olun 'ki Onlar Bir Gün Bizleri Anlayacaklar.
İyiliğe sormuşlar nereye gidiyosun diye sahibimi s. demiş
Fazla değer biçmeyeceksin, biçsende göstermeyeceksin
Problem sende değil eşeğe altın semer vurursan kendini yarış atı sanar terazi bu yüzden önemli
Bendede öyle oluyo. Biri böyle fazla ilgi verince rahatsız oluyorum niye bilmiyorum.
Fazla değer veriyoruz maalesef hak etmiyorlar kaptan
Karakterler alakalı kötü insanlar denk gelmiş herkes öyle değildir.
İlgi demek insanı kaçırmak demek
Problem insanlarda bence
Bazen durmayı bileceksin bilmezsen sıkılır senden yaş kaçtı
karakter diyelim
Deger verirsen oyle insanlar
Sende değil bende o yüzden yalnızım
Kutuna bakmıyor musun
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?