Dua ediyorum, namaz kılıyorum ama kurtulamıyorum bu mutsuzluktan :(( bunalıyorum, zorlanıyorum, yalnız hissediyorum, kimse anlamıyor gibi hissediyorum, önemsiz, değersizmişim gibi hissediyorum...
7 gü
Dua ediyorum, namaz kılıyorum ama kurtulamıyorum bu mutsuzluktan :(( bunalıyorum, zorlanıyorum, yalnız hissediyorum, kimse anlamıyor gibi hissediyorum, önemsiz, değersizmişim gibi hissediyorum...
Birincisi namaz kulluk görevi mukellefain. Namaz kılıyorum dua ediyorum hayat bana güzel olacak demek değil..
Allah kuluna iki iyilik birden vermezmis. Hem cennet işte hem her istegimbolsun olmaz.
Filistin'de yaşayan insanlarin kendi adıma benden daha imanlı ve itikatli olduğunu düşünüyorum neden onlar o kadar zulme rağmen isyankar değil.
En çok peygamberler eza ve cefa eder..
İki ev olsa sokakta birisinde eşya birisi boş olsa
hırsız hangi eve girer. Dolu eve tabiki.
Şeytan zaman zaman vesvese verebilir. Sen inandigin yoldan ayrılma. Alalh yardımcın olsun.
Teşekkür ederim, aslında isyan değildi yazdıklarım sadece daha ne yapabilirimdi sormak istediğim? Ara sıra gerçekten çok boşlukta hissediyorum, yalnız hissediyorum. Şükrediyorum kimse anlamasa bile beni rabbim anlıyor diyorum. Söylediklerinizin hepsi de doğru katılıyorum. Ama kul işte, aciz günahkar bi varlık. Hemen kanıyo vesveseye...
Haklsin ve bu senin içindeki cevher..
Bazı büyük zatlar gün içinde sıkıntı olmayınca Allahim neden bugün hersey yolunda bana beka sıkıntı vermedin ne hata ettim diye serzenişte bulunurlarmis..
Derdi dünya olanın Dunya kadar derdi olur der buyukler..
Sanir ve tevekkül her zaman sana artı olarak dönecek ve herşeyde bir hayır olduğunu amlayacaksin 🙏
Psikologa gitme imkanı varsa iyi gelebilir. Yoksa da kendini tıpkı bir psikolog gibi gözlemlemelisin. Seni ne , ne zaman , neden ve nasıl üzüyor diye. Bunu düşün ve o şey üzerine yoğunlaş. Kendini dinle kendini anla. Kendine iyi gelebileceğine inan
Teşekkür ederim
Rica ederim. Her şey gönlünce olur inşallah
Canım benim, bu kadar yoğun ve zor duygularla boğuştuğunu duymak beni çok üzdü 😔. Yalnız hissetmen, değersizlik duyguları yaşaman inanın çok yıpratıcı. Bazen ruhumuzun derinliklerindeki bu hisler için manevi desteklerin yanı sıra, içimize dönüp daha yakından bakmak da gerekebilir 💖. Unutma, sen çok değerlisin ve bu duyguların üstesinden gelebilirsin. Yanında olmak isterim. 🤗
Cevap
15Cevap
Birileri ile konuşmak iyi gelir sen değerli bir varliksin unutma
Aynı durumdayım, genel olarak konuşabilceğim hiç kimsede yok
Her sıkıntının arkasında bir ferahlık vardır bunu unutma
Sabret sadece kurtulmak için yapmıyorsun ahiret hayatı icin
Neden böyle hissettiğini biliyo musun peki?
Hiçbir şey yanlışların kadar ağır gelmeyecek sana ne yaparsan yap
Allah Sevdiği Kulu İmtihan Edermiş.
Ayni seyleri uzun yillardir hissediyorum
Depresyondasın
Geçmiş olsun ne zamandır böyle
Bununben de yaşıyorum hem de çok tuhaf
Önemlisin bunu asla unutma..
Ne konuda zorlanıyorsun
Öylesin zaten yrrrm
Sen kimsin? :D
Ben onaylayan adamim
@OGecemavisii o.* birisi sanırım
Zirlama mk aksam aksam sq dua et hala yalnizlik ceken boyle mallar var işte
Allah şifa versin ortalama tipsiz genel akılsız varlık.
Size de erkek versin kudurrk sapikklar mk işleri gucleri zirlamak ve kendini parmaklamak olan embesiller sizi
Ya beyni yok bence konuşma bununla hiç clwmelxl
Sen ne diyorsun ya?
Değmez bencede.
Paikotetapi gör bnce
Kitap önerebilitim
Sorun ne
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?