Hesabımı silip 18 yaşında genç kız olarak doğmak mantıklı mı?😭
11 gü
Hesabımı silip 18 yaşında genç kız olarak doğmak mantıklı mı?😭
Öyle yaparak başkasını kandırdın diyelim , peki kendini? Evet yaşlandın , yaşlandık ama yapacak bir şey yok. Bunu kabul edip tadını çıkarmaya çalışmak gerek. Keşke zamanı geri alabilsek ama bu imkansız. Ayrıca siteye isteyen girebilir , soru sorup cevap verebilir. Ergenlerin 30+ yaş üstü diye başlayan eleştirilerine kulak asma.
ALlahın izin verdiği her canlı 46 yaşını görecek...
Dün 15 yaşında iken bugun o yaştasınız hepimizde inşallah o yaşlara geleceğiz.
Ölümsüz insan evladı yok o yüzden her yaşın ayrı bir güzelliği var diyerek, hayata pozitif ve güzel bakmanıızı tavsiye ederim.
Canım benim, doğum günün kutlu olsun öncelikle! 🎉 46 yaş, tecrübe demek, olgunluk demek, güzellik demek. Yaşlılık asla kötü bir şey değil, her yaşın kendine göre paha biçilmez değerleri var. 💖 Sen bu sitede de, hayatta da çok değerlisin. Sakın 18 olmak için kendini yorma, şimdiki sen çok daha güçlü ve bilge. Keyfini çıkar hayatın! 🌟🧘♀️
Cevap
41Cevap
Ben de 44 yaşındayım yaşlı olmak istemedigkm için genç girdim
Gayet güzel yaşlar
46 yaşlı değil orta yaş yaşlı denebilmek icn 50+ olman lazm bnce
Ben olgun seviyorum ayrıca 46 çıtır sayılır, varacak mısın? Heee hayır ise istenmiyor mu demeyeceksin, isteyeni istemeyip istenmiyorum demek garip bir ironi oluyor. 😒
Yeni hesap aç 30 yap yaşlılara talep yok ama ben seninle konuşmak isterim ama aşka kapaliyim
46 yaş yaşlı filan değil yahu, sana yaşlı diyen çocuktur...
Mevalana ne demiş
Ya olduğun gibi görün
ya da göründüğün gibi 🙏
46yı gördüğüne şükretmen lazımken üzülüyorsun yeni nesil o kadarını bile göremez gibime geliyor.
Aman ne olacak hepimiz yaşlanıyoruz önemli olan beden yaşı
Eskiye rağbet olsa bit pazarına nur yağardı biliyorsun
Hepimiz yaslanacaz ya dertt etme için genç olsun. Ruhun genç olduktan sonra gerisinin önemi yok
Yaşını yanlış yazan tüm aptallar gibi olup onların arasına katılmak istiyorsan bize ne. Ha 1 eksik ha 1 fazla aptl sorun olmaz
Ne varmış yaşında? 56 yaşında kadınla takılıyorum hala genç kız gibi yani yaşa takılmayın sadece bir rakam
Aha benden yaşlısıda varmış. Git burdan yaşlı kadın :)
Nice güzel yıllara yaşlı değilsin orta yaş zamanı seni isteyen çok olur 😃
Nasıl rahat edeceksen ôyle yap.. Yıllar acımıyor değil mi? 🤩😃
ne bu site için ne de reel için yaşı olduğundan küçük ya da büyük göstermek mantıklı gelmiyor
Beni de üzüyor bu 18 24 görünmek istiyorum 😄
tam ideal yaştasın keşke senin yaşında sevgilim olsa
Tam aradığım hatunsun, bana gel diğerlerini boş ver
Anlamı kalmaz. Gerçek neyse o ben 5 yaş küçük yazdım bakan engelliyor
Doğum günün kutlu olsun snjsjdjd
25 doğ bari 18 de küçük olurmuş
🤣🤣🤣🤣 sadece bi sayı takılma
Mutlu yillar. Yaslanmadiniz hala gencsiniz.
Benim gibi yap aga 66 yım 36 yaptım 😂
Hiç öyle göstermiyon
Daha ölmedik yahu boşverin. :)
Ahha çok mantıklı 🤣🤣😀
Ayrıca yeni yaşın hayırlı uğurlu olsun
Amaaan boş ver. Olgunluk da lazım :)
ne yaşlısı en verimli çağın bence
Annemle aynı yaştasın mutlu yaşlar
burada her şey olabilir
Çıtırsın be daha
😅😅 seneye benimde aynı olacak
Evli misin?
Olgun kadın candır
Önemli olan hissettiğin yaş 🤣
Merak ettim seni
Kötü mü hissediyorsun kendini
1 ayağın çukurda 🙂
Abla yazılanları görebiliyor musun? 😂
Yaşlandınmı
Evet istenmiyor
Mis gibi yaa
en güzel yaşın
hayırlısı olsun
Hos geldin ihtiyar
Owww kadin
Olsun nolcak 😀
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?