23 yasinda evlilik dusunemiyorum ama yasitlarim evleniyor, bu sorumluluga nasil giriyorlar ve dogru kisi oldugunu nasil anliyorlar?

Bir ay sonra 23 yaşına gireceğim, benim için çok erken biliyorum fakat yaşıtlarım, benden küçükler bile evlenmeye başladı. İnsanlar böyle bir sorumluluğun altına nasıl girebiliyor? Hadi böyle bir sorumluluğu üstlendin, karşındaki insanın gerçekten doğru kişi olduğunu nasıl anlıyorsun ve nasıl evlilik yoluna girebiliyorsun, bu işler bu kadar kolay mı gerçekten? Benim şu an için maddi bir gelirim yok, üniversitedeyim, zaten güzel bir bölüm okuyorum, ileride de yapacağımı düşünüyorum mesleğimi ancak bizim sınıftaki bir arkadaşım (benden 2 yaş küçük) kendisinin maddi durumu olmadan kiraya çıkarak evlendi ve bunu kendisine layık görebiliyor, yani gözü yükseklerde değil ama işte gözün yükseklerde olmadan gerçekten nasıl aşık olarak evlenebiliyor, bunun formülü ne?

23 yasinda evlilik dusunemiyorum ama yasitlarim evleniyor, bu sorumluluga nasil giriyorlar ve dogru kisi oldugunu nasil anliyorlar?
Cevapla