Benden 5 yaş kucuk erkekle olur mu sizce?

Ben 14 Mayıs doğumluyum. Yeni 26 yaşına girdim. Bahsettiğim kişi de 4 Mayıs doğumlu, yeni 21 yaşına girdi. İkimiz de boğa burcuyuz.

İkimiz de memuruz, hastanede tıbbi sekreteriz. Ben 2023 yılında atandım. Bu kişi de bu seneki sağlık bakanlığı alımında atanmış. Şu an aynı yerde çalışıyoruz, daha önce ben farklı yerdeydim. Tıbbi sekreterleri hastane içinde dolaştırıyorlar zaten.

Bana ilgisi var gibi. Yürüyor. Evlilik konusunda ağzımı arıyor. Ben birini bulsam hemen evlenirim, memur da olduk çok şükür ben sıcak bakıyorum evliliğe diyor bana. Yaşın daha genç diyorum, düzgününden, helalinden evlilik yapmak daha iyi diyor.

Yaşı benden biraz küçük ama öyle ergen gibi de değil. Yerini, edebini bilen biri. Karşı cinsle çok haşır neşir değil. Yardım etmesi gerektiğinde ediyor yoksa bana yönlendiriyor, şu hanımefendiye sorarsanız daha iyi diye. Hem kadın diye hem de ben daha tecrübeliyim diye bana yönlendiriyor diye tahmin ediyorum. Erkeklerle daha içli dışlı.

Bazen üzerimde bakışlarını hissediyorum. Baktığımda bazen bakışlarını hemen çekiyor, bazen de bakmaya devam edip tebessüm ediyor, kafasını sallıyor. Diğer personel arkadaşlar da bana baktığını vs söylüyor.

Cesaret mi edemiyor ya da benim mi kabul etmeyeceğimi düşünüyor bilmiyorum ama durum bu.

Ben öyle yaşa takılan biri de değilim. Anlaşıyorsak 5 yaş büyük ya da küçük pek sorun değil benim için. Bazı sorumlulukları alabildikten sonra benim için sorun yok. Yani 40 yaşında bir ton sorumluluğunu alamayan erkekler de var sonuçta.

Benden 5 yaş kucuk erkekle olur mu sizce?
Cevapla