Merhaba ben çok severek evlendim fakat evliliğim cehennem oldu. Bana erken yaşta evlendiğim için herhangi bir maddi gücü elime alamadım, evlenince de eşim izin vermedi çalışmama. Tam ev kadını oldum, o ne derse yaptım, evden dışarı onsuz çıkmadım, yemeklerimi pişirdim, yemeksiz koymadım ama yine dayak yiyen yine hakaret işiten ben oldum. Dört senedir hep sineye çektim, düzelir sandım, iyi olacak sandım ama olmadı. Şimdi ise dayanamayacak haldeyim ve kendime olan güvenim hiç yok, nereden başlayacağım, ne iş yapacağım bilmiyorum. Bu dört sene içinde ve bekarken çalışmadığım için birikimim de yok. Aile evine gideceğim ama aileme de güvenemiyorum, onlardan kurtulmak için evlendim ama nasip işte, olmayınca olmuyor. Bana akıl verebilir misiniz, boşandıktan sonra nasıl bir yol izlemeliyim?
11 gü
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer