Hiç pişman olmuyorlar mı? Mideleri bulanmıyor mu? Zorla bu yola girenler de var tabi, pişmanlık duymuyorlar mı? Ve sanırım 1 kere girince çıkışı da yok bunun
7 gü
Hiç pişman olmuyorlar mı? Mideleri bulanmıyor mu? Zorla bu yola girenler de var tabi, pişmanlık duymuyorlar mı? Ve sanırım 1 kere girince çıkışı da yok bunun
17 yaşlarındayken ilk mili oldum zaman ilişkiye girdiğim kadınla konuştuk biraz sohbet ettik neden bu işi yapıyorsun dedim oda dedi bir çocuğu sevdim beraber olduk sonra o beni bıraktı gitti ailem duysaydı beni öldürürdü bende kaçtım bu yola girdim demişti.
19 yaşımda 27 yaşıma kadar yaptım. Para biriktirip düzgün bir iş kurarım, 26,27 yaşından sonra da bırakıp o işten para kazanırım niyetiyle girdim. Ama yine de artık erkeklerden igreniyorum. Bir nişanlım var. Ona dokunamiyorum bile. Aklıma öncekiler geliyor. Çok midem bulaniyor.
Neden bunu tercih ettin?
Peki korkmuyor musun dünya küçük bir yerde ile orada seni gören konuştuğun biriyle karşılaşırsin fotoğraflarin her türlü orada çekilir vs
Para kazanıp iş kurdun mj
Kolay para kazanma yolu diye. Haftada 2-3 saatimi harcayarak çoğu insanı 2-3 yılda kazandığını ben 1 ayda kazanıyordum. Kolaycılıktan yaptım aslında.
İşimi kurdum çok şükür, şu anda çok iyi kazanıyorum.
Korkmuyorum çünkü gelenlerin çoğu evliydi. Bir şey diyemezler.
Ne iş yapıyorsun
Ankara 'da düğün, doğum günü, bekarlığa veda gibi organizasyonlar yapan bir firma kurdum. Onu işletiyorum.
Biriktirebildin mi?
Evet
Ok
Hayır. Sosyal medyadan başladım.
Bu zorlu yaşam yolu birçok farklı deneyimi barındırıyor canım. İnsanlar farklı sebeplerle bu yola giriyor ve elbette pişmanlık duyanlar da var. Her bireyin duygusal dünyası farklı, kimisi çıkış yolu bulurken kimisi için bu durum çok daha karmaşık olabiliyor. Önemli olan yargılamadan anlamaya çalışmak. 🤗 Kalbimiz bu insanlarla.💖
Cevap
3Cevap
İnsanların neler yaşadığını bilemezsin bir kadın için çok zor bir durum
Vardır elbet, ama bırakanlarda olur evlenenler bile olabilir
Evlenen de gördüm erkekler nasıl bu kadar geniş anlamıyorum bir tanıdığımız var komşu hayat kadınıydı evet sürkeli dans ederdi pavyonlarda duruma atardı doktorla evlendi şu an çocuğu var hayir erkeklerin nasıl midesi alıyor
Var mı bu işi yapan hala?
Ankara da dolu
Nasıl bulunuyor gerçekten merak ediyorum?
Çok paran varsa bakarlar knk intarnette instgaram da bile bulursun yani 30 bin vericek misin?
Vericeksen her türlü bulunur yani
Peki ailen vs öğrendi mi? Nasıl yaptın
10 k belki ama 30 vermem
O zaman çingene mahallerini araştır bulursun
🤣 instgaramda dolu
Haklı olabilirsin
İnstaya bakayım bi :)
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?