Hayat kadını olup pişman olan kişiler var mı?

Hiç pişman olmuyorlar mı? Mideleri bulanmıyor mu? Zorla bu yola girenler de var tabi, pişmanlık duymuyorlar mı? Ve sanırım 1 kere girince çıkışı da yok bunun

Hayat kadını olup pişman olan kişiler var mı?
Cevapla