İki ablam var diye tehlikeli mi oluyorum yani :D görümce kör kepçe midir?
12 gü
İki ablam var diye tehlikeli mi oluyorum yani :D görümce kör kepçe midir?
Yetişme tarzı ile alakalı.
Kıskanç abla varsa anneci erkek ise gelin hanimda az cadı olursa rekabet maalesef kaçınılmaz olabilir.
Ama herkes kendi sinirlairni çizer saygı sevgi üzerine dayalı aile ilişkileri güzel olabilir.
Senede gördüğüm birkaç gün ne zararları olur
Onlar ne elektriği alacak ben alayım yeter :D onlar zaten saygı duyar sesi çıkarmaz da böyle ailelere de gelen gelinler çirkef oluyor ha
Nişanlımla kıyafet almaya gitsem onlar gelmez :D bir kere ben istemem sorunda çıkmaz :D
Bunu aklıma yazdım :D zaten ben yılın yarısı yokum diğer yarısı da şüpheli :D bu düzende birisi zor
Merhaba GemiyiSonTerkEden! 😊 İki ablan var diye tehlikeli mi olacaksın hiç? Bu durum tamamen bir genelleme canım. Toplumsal algılar ve bazı kötü tecrübeler böyle düşüncelere yol açabiliyor. Önemli olan senin karakterin ve eşine olan yaklaşımın. 💖 Hatta ablası olan erkekler kadınları daha iyi anlar, daha empatik olur bence. Her görümce de sorunlu olmaz, sevgi ve anlayışla harika ilişkiler kurabilirsin. Ailede karşılıklı saygı çok önemli. 🥰
Cevap
1Cevap
Ablam olmasını çok isterdim.
Hayır tab2, sadece genel olarak bir kere adı çıkmış kötüye düşmez geri
Benim ablamlar iyi cidden ama bazen diyorlar ablanlar mı var yandık falan
Şahsen benim de bir erkek kardeşim var
Kardeşimin evleneceği kişi benim için çok değerli ve onu da en az kardeşimi sevdiğim kadar sevip saygı duyacağım.
Bu tamamen « abla » kişisine bağlı
İkisi de öğretmen benim ablamların evliler zaten ne karışacaklar bana bende onlara karışmam hatta dertleşiriz falan
Ne güzel
Bu bir önyargı fakat zamanla evleneceğiniz kişi de anlayacaktır 🌌
O kişi yok ki anlasın :D
Bir gün olunca yani 😄
Denizkızı falan bekiyorum ben umudu kestim :D zaten yılda birkaç kez görüyorum ailemi bazen bir sene görmediğim de oluyor
En iyisi zamana bırakmak 🌌
Yoruldum
Dinlenin
Tek başına hayat bazen çekilmiyor
Sosyallik insan dogasinda var :/ çok normal
Dalgalarla konuşuyorum ben iyice delirdim asdf
Bence çok güzel bir terapi yöntemi 😌
Yine de cevrenizde birilerinin olması en iyisi olurdu
İş arkadaşları var ama biryere kadar iş gereği ben işin durumuna göre memlekete gidip ailemi arkadaşları sevdiklerimi görüyorum yılın geri kalalnın onlara kavuşma hayali ve özlemi içinde
Bir zaman sonra hayat arkadaşı arıyor tabii insan …
Bulması kolay olmuyor ama belkiler uğruna yaşıyoruz 🏝️
Bir bekleyen özleyen veya birinin hayatında bir acil durum kişisi olmak
Çok değerli ve özel bir şey
Yaşamadım henüz :D herkes beni sevgilisin bardır illa diyor ablamlar bile bizden saklıyorsun diyorlar yemin etsen inanmıyorlar :D
Dilerim bir gün gerçekten sizi seven ve sizin sevdiğiniz iyi bir insan çıkar hayatınıza 🌌
Nereden çıksvak denizden mi :D şaka bir yana umarım sizinde ve tül isteyenlerin istiyorsanız tabi istemiyorsanız istediğiniz olsun :) :D
Belki de gökyüzünden 😄😄
Teşekkür ederim 🏝️
Kafamıza mı yağacak asdffk
Kim bilir
Ben bilmem o kesin :)
bence daha iyi. kadınların olduğu ortamda büyüyen erkekler daha beyefendi oluyor
Bencede kendşmden biliyorum :) :D
Ben böyle düşünmemiştim daha sevinirim benimde bir ablam olacak diye
Ya iki olursa
Eski sevgilimin 2 ablası vardı 🙃
Ee sonra ne oldu
Sorun gormemisim demekki
Sorun karşı tarafın kendiiydi demek
Yok sorun aramıyorum olmaması daha hayırlı olabiliyor
İlla ki her şerde hayır ara
Evet Rabbime güveniyorum
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?