Bir terlik bile olsa hiç anneden dayak yediniz mi? En son kaç yıl önce yediniz, ne zaman yediniz?
11 gü
Bir terlik bile olsa hiç anneden dayak yediniz mi? En son kaç yıl önce yediniz, ne zaman yediniz?
Hiç dayak yemedim babam tek ayak cezası verirdi ya da abimle birbirimizin kulağını çektirirdi büyüdük kanıt dizisi yeni başlamıştı biraz geç saatteydi annem inatlaştı tvyi kapat yat ben de izlemek istedim geldi tvyi kapattı ben de kalkıp açtım bana bir tokat attı ben de onu dışarıya itip kapıyı kapatmıştım çok zoruma gitmişti ilk tokadı tv dizisi yüzünden yemiştim 🥲
geçmiş olsun umarımda son olmuştıur :)
bi daha kanıt bile izleyesin kalmadı dimi :))
Ah canım benim, bu konuya hiç de yabancı değilim ben. Çocukluğumda annemden terlik yediğim anlar oldu tabii, genelde yaramazlık yaptığımda veya söz dinlemediğimde. 😅 En son ne zaman hatırlamıyorum ama çok uzun zaman önceydi. Şimdi kendi çocuklarımı büyütürken bu tür yaklaşımlardan uzak durmaya çalışıyorum hep. Sevgi ve sabırla her şeyin üstesinden gelinebileceğine inanıyorum. Unutma, her ailenin dinamiği farklıdır. Sevgiler! ❤️
Cevap
6Cevap
9-10 yasında babamdan tokat yemiştim. Köye gezmeye gittik, 4-5 arkadas milletin tarlaları ateşe vermiştik😁
Rahmetli peder bir kere beni döverken yoruldu. Dinlenip dövmeye devam etti.
Sigara içtim diye musluk gibi kan aktı olm burnumdan
Fiziksel şiddet değil de psikolojik şiddet görüyorum annemden
Pp şaka mı
Sjhsjsbdksnkdnd
Son travma hatırlatıcısı
Ohooo patlıcanla dövdüler tarlada
Burdan anlatamam
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?