Subay olmak istiyorum. 3 yılda bir tayin ve kırsal kesimde çalışma aile hayatımı nasıl etkiler?

selam arkadaşlar.. Subay olmak istiyoru bu yıl sınavlara gireceğim ama korkuyorum 3 yılda bir tayin ve kırsal kesimde çalışma durumundan dolayı evlenecekken kız bulma ve ailesinin kabul etmesi yada etmemesi durumundan...

Evet kızlar bu konuda özellikle sizden yorum istiyorum..
Subay olmak istiyorum. 3 yılda bir tayin ve kırsal kesimde çalışma aile hayatımı nasıl etkiler?
Cevapla