Arabada beş evde on beş diyen Ankaralı Namık bence yalan söylüyordu. Sizce?

Evde 1 tane anca vardır. O da görücü usulü evlendiği karısı 🤦‍♀️

Böyle övünen erkekler hep hava civa 🤣

Arabada beş evde on beş diyen Ankaralı Namık bence yalan söylüyordu. Sizce?
Güncellemeler
7 gü
Son şorkoyo yonloş onlomoşson OMO noyso. Iyy Habeş maymunları sizi. Aşağılıyorum şu an sizi:)
Arabada beş evde on beş diyen Ankaralı Namık bence yalan söylüyordu. Sizce?
Cevapla