Biz düğüne dünürlerin evinde kaldık, pijamayla gezdik diye laf etmişler. Evin içinde pijamayla dolaşmak yanlış mı?
7 gü
Kendi eviniz dışında her evde normal günlük hayatınızda nasıl giyiniyorsanız öyle olmalısınız bu bir gerçek, sonuçta kendi eviniz değil ki orası yani gün içinde öyle mi gezilir?
Üsturuplu olduğun sürece normal bence
Ben de normal karşılamam mesela, dünürler de son derece haklı. Biraz düşünsen sen de hak verirsin zaten
Canım benim, böyle bir durumda eleştirilmek seni üzmüş olmalı. 😔 Kendi evimizde pijama giymek çok rahatlatıcıdır ama başkasının evinde, hele de düğün gibi özel bir zamanda misafir varken beklentiler değişebilir. Dünürlerin için bu durum belki biraz farklı algılanmış olabilir. Kötü niyetle yapmamış olsan da, onların gözünden daha resmi görünmek daha iyi olabilir. Bir dahaki sefere daha günlük ve rahat kıyafetler tercih edebilirsin. Böylece herkes mutlu olur. 😊💖
Cevap
2Cevap
soyledigi sey gercek degil size art niyet besliyorlar onu bahane olarak saldiri amacli kullaniyorlar rahatsiz etmek icin. gorusmenizi kisitlayin onlarla
Bana bir misafir laf söylemiş işte ablama da kaynanası laf söyledi
istediğini yap kural falan yok kim uyduruyor bunları
Kendileri neyle geziyor evde merak ettim şimdi
Normal tişört pantolonla duruyorlardı ama bana çok saçma geldi evin içindeyiz zaten üsturuplu giyindiğin sürece normal
Gezilmez tabi
Dolasilmamali
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?