Herkese merhaba, yaşım 22. Bundan 4 yıl önce üniversiteye kayıt oldum, ortalama bi şehirde, ortalama bir bölümde okuyordum. Birinci sınıfı bitirdim ama sonra kumar batağına düştüm, borca battım. Aileme yük olmamak için kendi kendime çalışıp ödemek istedim, okula ara verdim ama bu süreçte çeşitli aksilikler yaşadım. Şu an yaşım 22 ve bir fabrikada çalışıyorum. Çevremdeki herkes iyi bi kariyer edindi veya edinme yolunda, ben ise üniversiteyi bile bitiremedim ve elimde ne bi meslek ne de akademik bir ilerleme var. Okula devam etsem 27-28 yaşımda okulu bitirmiş olacağım ve yine hayattan çok geride kalmış olacağım. Bana tavsiye verebilir misiniz
8 gü
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer