13 gü

Ablam kilomdan dolayı hoşuma gitmeyecek şeyler söylüyor neden sizce böyle?

Bir ablamla aramda 13 yaş var, diğeriyle 9 yaş var, aramızda çok fark var anlayacağınız. Ancak 13 yaş olan ablam kilom konusunda beni eleştiriyor sürekli. Tamam ben de hiç kilom yok, fiziğim harika demiyorum ancak insanın bu konularda biraz daha hassas olması gerekiyor. Kendisi bu kiloya hiç çıkmadığı için bilmiyor. Geçen arabaya kalabalık binmemiz gerekiyordu, tam olarak 6 kişi filan. Bana dedi ki sen ön koltuğa geç istersen şişmansın ya nasıl sığacağız arkaya diye. Çok kırıldım, o an dondum kaldım resmen, hiç beklemiyordum. Çok canım sıkıldı ve üniversite için okula dönünce üzüntümden ve çok sinirlendiğim için 1 buçuk ayda tam 4 kilo verdim (80.5’tan 76.5’a düştüm). Bir süredir bana çok iri yapın var azıcık kilo ver deyip duruyordu sürekli ve en son böyle laf söyledi arabada. Sizce de haklı değil miyim kırılmakta

Ablam kilomdan dolayı hoşuma gitmeyecek şeyler söylüyor neden sizce böyle?
Cevapla