Kızlar merhaba geçen hafta cumartesi sevgilimin annesiyle tanışmaya gittim iki aydır beraberiz ilk defa uzun bir ilişkim oldu çocuk çok düzgün efendi birisi asla ona bir lafım yok ilk tanışmada tatlı yaptım çiçek aldım evine gittim kadın oturduğum an kızım benimle çarşıya pazara markete gideceğim evlerine gelecek dedi benim modum düştü banyoya gittim ağladım sonra çaktırmamaya çalıştım ama yüz ifadem çok mutlu değildi sonra kalkıp çocuğa diyor ki bu buzdolabı bana çok küçük geliyor mutfaktaki seninkini mi kuralım hâlâ apartmanda yaşıyorlardı siz bu eve geçin biz de eve geçeriz diye imada bulundu eltisi geldi sonra elti çok tatlıydı kadın oturduğu yerden iş buyuruyordu eltisine onların muhabbeti arasındaki ama sonra dönüp dedi ki benim kızım gelinim yapacak dedi ben de öyle bir zamanımın olmadığını çalıştığımı söyledim pisliğine ben de yemek yapmayı bilmiyorum ailevimde bile bana hizmet yapılıyor dedim sonra kadın bana kalkıp eski gelinim kız uzak uzakta oturuyordu şehir dışında o en azından yaparım diyordu sen onu bile yaparım demiyorsun dedi bana kalkıp kaç gram altın istiyorsunuz çeyizin var mı diye sorular sordu çocukla buluşuyorum neden gülüyorsunuz bana mı gülüyorsunuz diyor kalkıp giderken evden fotoğraflarımızı attım teşekkür ederim yazdım o da rica ederim kızım gibisinden bir şeyler yazdı ağladım ben baya çıktığım zaman çocuk üzüldüm ne gül aldı bana benim aldığım çiçeği portmantoya koydu yani açıp bile bakmadı magnet almıştım magnetimi de koymamış buzdolabına ama diğer magnetleri vardı yani kadının çocuk bana aile bağlarının olduğunu söylemişti bu kadar beklenti içlerinde olup ilk görüşmede bunlar konuşması beni çok itti kadına ısınamadım eve girerken bir enerji olur ya o enerjiyi alamadım kadından da aynı şekilde kadın bana şaka yapıyormuş hülâya madem şaka yapıyor geri dönüş yapabilirdi kızım üzüldün mü diye sonra kalkıp arkadaşıma diyor ki oğlum kullandı ben bu çocuğu kendi eşimden memlekete çağırmıştım bayramda tatile gitmiştik hiçbir şekilde maddi olarak yemedim onu ben de karşılıklı davrandım çocuğun öyle bir hayatı olmadığı için gözünü ben açtım kız arkadaşı olmadığı için dün arkadaşım da dedi ki annesi için oturup konuşalım yanlış anlaşılmayı düzeltelim kadın beni görmek bile istemiyormuş orta yolu bulmak istemiyormuş çocuk bana dedi işte sen gitmek istemiyorsan cem evlerine annemle birlikte ben tamam diyorum sana diyor ama çok ikna olamadım çocuğu kaybettim özlüyorum sadece bu arada ben de Karadenizliyim onlar da Karadenizli
11 gü
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer