11 gü

Asık suratlı, trip atan es ile nasil bas edilir, bu iliskiyi nasil toparlarim?

Şu an 4 yıldır evliyiz ve bir bebeğimiz var. Bugün pazar günü ve yürüyüş yapıp bir şeyler içelik dedik. Ben de annem zaten yalnız, babam yurtdışında, evde yalnız kalmasın diye çağırdım bizimle yürüsün ve bir şeyler içelim diye. Benimki başladı, ailecek bir şey yapamayacak mıyız, hemen anneni çağırıyorsun, ben niye geliyorum o zaman. Ben gelmiyorum o zaman. Falan filan demeye. Ben de bir şey demedim, annem geldi yürüdük. Yedik içtik, ağzını hiç açmadı, asık surat ile yanımızda yürüdü. Bunun hakkından nasıl gelirim? Bu hareketleri yüzünden bunun ile bir şey yapmak istemiyorum. Şimdi eve geldim, yüzüne bile bakasım yok. Böyle şeyleri sevdiğimi biliyor. Şimdi beraberiz işte evde her zaman gibi. Ne olmuş yani annem geldiyse. Hiç anlamıyorum.

Asık suratlı, trip atan es ile nasil bas edilir, bu iliskiyi nasil toparlarim?
Cevapla