Şu an 4 yıldır evliyiz ve bir bebeğimiz var. Bugün pazar günü ve yürüyüş yapıp bir şeyler içelik dedik. Ben de annem zaten yalnız, babam yurtdışında, evde yalnız kalmasın diye çağırdım bizimle yürüsün ve bir şeyler içelim diye. Benimki başladı, ailecek bir şey yapamayacak mıyız, hemen anneni çağırıyorsun, ben niye geliyorum o zaman. Ben gelmiyorum o zaman. Falan filan demeye. Ben de bir şey demedim, annem geldi yürüdük. Yedik içtik, ağzını hiç açmadı, asık surat ile yanımızda yürüdü. Bunun hakkından nasıl gelirim? Bu hareketleri yüzünden bunun ile bir şey yapmak istemiyorum. Şimdi eve geldim, yüzüne bile bakasım yok. Böyle şeyleri sevdiğimi biliyor. Şimdi beraberiz işte evde her zaman gibi. Ne olmuş yani annem geldiyse. Hiç anlamıyorum.
11 gü
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer