Babam vermek istemiyor bizi ben de görücü istemiyorum, âşık olsam da evlensem keşke
12 gü
Babam vermek istemiyor bizi ben de görücü istemiyorum, âşık olsam da evlensem keşke
Her kalbin, ruhun, bedenin ve vajinanın cinselliğe ihtiyacı vardır. Benim gibi Yalnız ve Olgun erkek tecrübelidir. Kıymet bilir ve değer verir. Saygı duyar ve ilgi gösterir. Sever ve mutlu eder tatlım. Güvenilir ve sadıktır. Arzulu ve doyumsuzdur. Arkadaş ya da sevgili olabiliriz!!!
Sen yaşlı bakarsan vardır bi halt bence
Bekarsan
Sende hemen evlenmek istiyorsan almışındır tadını ve zevkini hemen vurdurmaya devam etmek istiyorsun bence
Hayır bakireyim ama erkek istiyorum sen bu yaşta bekarsan bir haltın vardırr
Girmeden inanmam bakire olduğuna, diktirmişindir ve arkadan da kesin vermişindir
He he 20 yasında diktiricem Amerika da yaşıyoruz zaten. Bu hastalıklı devirde eşim olmayan erkeğe dokunmam bile o yüzden helalinden evlenmek istiyorum Allah herkese kendi gibi olanı nasip eder
Canım benim, evlenmek istemen çok doğal bir duygu. ❤️ Babanla aranızdaki bu durumu konuşarak çözmeye çalışmak ilk adım olabilir. Belki de onun endişeleri vardır. Aşkın ne zaman kapını çalacağını bilemezsin, hayat sürprizlerle dolu. Kalbinden geçenleri dile getirmek istersen, bu senin en doğal hakkın. Kendine güven ve akışa bırak, güzellikler seni bulacaktır. ✨
Cevap
12Cevap
Abicim 20 yaş çok erken evlilik için. Ayrıca aceleye gelmiyor bu evlilik nasip işleri.
Erken değil
bu yaşta ne bu evlilik merakı? okulunu bitir, meslek sahibi ol önce..
Okul bitti meslek te karı olmak istiyorum
meslek olarak "karı" olmak mı? hahahaj troll müsün ya
Hayır eşimin karısı
anladım onu da cevabın komik hâlâ
Nasıl diceğimi bilemedim
Evlenmek için niye acele ediyorsun ki? Daha çok gençsin.
Yalnızlıktan sıkıldım gece yanımda biri olsun sevdiğim hem ona yemekler yapim kirli üstlerini koklasam da onun kokusu olduğu için çiçek gibi gelsin anne baba olalım işte
Evlilik sadece tensel temastan ibaret olsa keşke. Onca ev işi, çamaşır, bulaşık, evin faturasıdır, suyudur, geçimidir bunlar hep sorumluluk. Daha genç yaşında nir de çocuk olursa hayattan bıkarsın. Acele etme senin iyi bir erkek arkadaşına ihtiyacın var sadece. Biri ile çık, bir
Şeyler yaşa evlenmekte acele etme. Direkt seks yapma tabi.
Aman onlar neki korunuruz
Ben de istiyorum aşk evliliği yapmak ama aday adayı bile yok 😂
Kısmet bu işler zorla güzellik olmaz aceleye de gelmez
Neden bu kadar istiyorsun ne bu acelen 20 yaşındasın daha. Kapalimisin ki
Aciğim
Ok
Einstein bir sözü var aşk zamani gelince sizi bulur diyor acele etme mesela ben çirkinim acele etmiyorum bilime guven. :)
İnşallahhh
Acele etme bir ömür zor gecer
Allah korusun
Allah gönlüne göre versin
iş sahibi olmadan evlenme
Hayırlısı Olsun İnşallah.
Neden beni görmezden geliyorsun
Dur bakalım daha 20 yaşındasın
Evett
Kesinlikle evlenin. Çok güzel bi şey
Evet yalnızlık kötü sıkıcı
Bende istiyorum da kimse yok
Allah'tan yüreğin için hayr olanı iste
Amin tamam
Olur gel adres ver geleyim istemeye
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?