13 gü

Annem evde ve dışarda bazen çok açık giyiniyor. Sizce normal mi?

  • Annem evde ve dışarıda bazen çok açık giyiniyor. Kızların fikrini merak ettim. Sizin de anneniz böyle mi? Mesela bazen mini etek giyiyor, boyutu da gayet kısa sayılır. Evde de bazen böyle. Ben açıkçası anneme karışmam ama rahatsız oluyorum böyle giyinmesinden. Arkadaşlarımın anneleri pek böyle değil mesela. Tabii diğerlerine göre genç, güzel sayılır, yakışmıyor değil ama ne bileyim anne sonuçta. Daha dikkatli giyinmesi gerekmez mi? Kızların düşüncelerini merak ettim.
Güncellemeler
13 gü
GunceI
Annem evde ve dışarda bazen çok açık giyiniyor. Sizce normal mi?
Cevapla