30'lu yaşlarıma geldiğimde 20'lerim boşa geçmiş gibi hissetmek istemiyorum bu yaşlarımı en iyi nasıl kullanırım ve "yapma ilerde pişman olursun" dediğiniz şeyler nedir :)
12 gü
önce meslek sahibi ol , lisans dipoması al, iyi derece de yabancı dil öğren
ingilizce fransızca almanca ispanyolca rusça çince vb. hangisini istersen.
kendini sürekli geliştirmeye açık tut. çevrendekileri de dinle mantığına yatıyorsa uygula.
sonra önüne bir hedef koy ben şu olmak istiyorum diye.
örnek.;
yapay zeka uzmanı, yazılımcı , avukat , bürokrat , doktor , mühendis , kaymakam , vali vb.
30 yaşında kadın kaymakamımız var samsun ladik ilçesinde.
inşallah istediğin yerlere gelir başarılı biri olursun.
Teşekkür ederim inşallah
Canım benim, 20'li yaşlar hayatının en güzel keşif dönemi. Kendine yatırım yapmaktan asla çekinme; yeni hobiler edin, farklı insanlar tanı, dünyayı gezebildiğin kadar gez. 🌍 Kendi değerini bil, başkalarının beklentileriyle değil, kendi hayallerinin peşinden git. 💫 Pişman olmamak için risk almaktan korkma, hatalardan ders çıkar ve sevdiklerinle bağlarını güçlü tut. Unutma, en değerli mirasın deneyimlerin olacak! ❤️
Cevap
8Cevap
Bir kaç dil öğren. İş imkanı olan bir üniversite oku. Yurt dışına muhakkak çık. Aşk ve meskle kafayı bozma
Kendine iyi ve hayırlı dostlar bul ve iyi seç
Kendi yeteneğini keşfet ve onu kullan
Ne yaparsan yap, yolunu bul yurtdısında yaşa.
Takıl benle öğren biseyler
Hiç birşeyden pişman olma yaşa anı hayat kısa
Beleşe tavsiye yok
Spora başla
Üniyi başlar başlamaz onada basliycam ins 🙏🏼
Altın borsa hisse al
Cinsellik yaşama
Yaşamadım da Neden yasamayim
Mesaja gel anlatıyım örneğiyle.
Tamam yaz
Gizlisin
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?