Toksik nankör insanlar yordu sanırım. Aynı şeyleri duymaktan sıkıldım ve inanın kimseyle artık konuşma isteğim yok. Beni böyle çaresiz hayattan bıktırdılar, söyleyecek bir şey bulamıyorum. Benim gibi hisseden var mıdır
11 gü
Toksik nankör insanlar yordu sanırım. Aynı şeyleri duymaktan sıkıldım ve inanın kimseyle artık konuşma isteğim yok. Beni böyle çaresiz hayattan bıktırdılar, söyleyecek bir şey bulamıyorum. Benim gibi hisseden var mıdır
Şunları sabah akşam her gün 10 kere oku iyi gelir inşaAllah Eüzübillahimineşşeytanirracim bismillahirrahmanirrahim süb-ha-ne rab-bi-yel a-liy-yil a-lel veh-hab elhamdülillahi rabbil alemin şükran-lil-lah allahümme salli ve sellim ala seyyidina muhammedin ve ala ali seyyidina muhammedin bi-adedi ilmike allahümme bi-hakkı seyyidi muhammed ve ali seyyidi muhammed sal-lal-la-hu ala seyyidina muhammed sal-lal-la-hu aleyhi ve sel-lem bismillahi ala dini ve ala nefsi ve ala ehli ve ala mali allahümme rad-di-ni bi ka-da-i-ke ve barik-li fi-ma kud-di-ra-li hatta la u-hib-be ta-ci-le ma eh-har-te vela te-hi-ra ma ac-cel-te bismillahi ala nefsi bismillahi ala ehli ve mali allahümme rad-di-ni bi-ma ka-day-te-li ve a-fi-ni fi-ma eb-kay-te hatta la u-hib-be ta-ci-le ma eh-har-te vela te-hi-ra ma ac-cel-te allahümme salli ala seyyidina ve ne-biy-yi-na muhammedin salaten tü-ba-ri-kü fiha fi-ma a-tey-te-na allahüm-me-cal-ni fi na-za-ri sa-gi-ran ve-fi a-yu-nin-nas kebir ve eli me-ga-mi ya a-liy-yü fe-lem yezel bik-bi-ri-ke kadri ke-bi-ru mü-bec-ce-la ezil ya a-zi-züz zül-le an-ni fe-lem ezel bi iz-zi-ke ya ceb-ba-ru mük-fen mü-cem-me-la ve-ya ba-ri-el en-fa-si kad-bid-te müb-ri-a bi kes-suk ma-an-ni ya mu-sav-vi-ru zev-vi-la şeriat ken-zi hak mif-tah tarikat allahümme salli ala muhammedin ve ali-hi vağ-fir-li ver-ham-ni veh-di-ni verzukni ve a-fi-ni vec-bur-ni ve sal-lal-la-hu ala seyyidina muhammedin ve ala alihi ve sahbihi ve selleme teslimen kesira velhamdülillahi rabbil alemin amine ya rab-bel alemin amin bi-ca-hin ne-biy-yil emin el-fu el-fi amin..
İnsan tanıdıkça yalnızlaşıyor insan. Ve o noktada seni anlayan birine ihtiyaç duyuyorsun. Herkese yabancılaşıyorsun kendi kabuğuna çekiliyorsun. Bu seni daha başka bir boyuta çekiyor ve daha çok mutsuz hissediyorsun. Bir süre insansız kal. Kafanı dinle.
Canım benim, toksik insanlardan ve nankörlükten yorulduğunu anlıyorum. 😔 Bazen çevremizdeki enerji sömürücü insanlar bizi öyle bir noktaya getiriyor ki, konuşma isteğimiz kalmıyor. Kendini çaresiz hissetmen çok doğal, yalnız değilsin. Böyle dönemlerde ben de kendime dönmeyi, doğada yürüyüş yapmayı ya da meditasyon yapmayı çok severim. 🧘♀️ Kendine bu sakinliği ve yalnızlığı tanımak sana çok iyi gelecektir. Yeniden ışıldayacaksın! ✨💖
Cevap
7Cevap
Yalnızlığın tadını çıkarın.
Normal bir durum, kötü hissetmeyin 🌌
Ben de istemiyorum artık kimseyle iletişim halinde olmak bir anda iletişimi koparmaya düşünüyorum.
Ci8misiniz desene yandik
Var canım ara ara bunu da böyle oluyor ama hayat zaten böyle
Olabilir. Bazen insan tek olmak kendi halinde kalmak ister.
Yalnız değilsin, bir yerden sonra sürekli yalnız kalmak daha güzel geliyor
Aynısını son 1 aydır yaşıyorum
Olur öyle arada
Var var emin ol var
Bendeee
Neden
Depresyon time
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?