11 gü

Son günlerde kimseyle konuşmak istemiyorum?

Toksik nankör insanlar yordu sanırım. Aynı şeyleri duymaktan sıkıldım ve inanın kimseyle artık konuşma isteğim yok. Beni böyle çaresiz hayattan bıktırdılar, söyleyecek bir şey bulamıyorum. Benim gibi hisseden var mıdır

Son günlerde kimseyle konuşmak istemiyorum?
Cevapla