Ben maalesef sessiz, asosyal bir kızım. Bunu yapmamın sebebi.. Aslında biraz intikam almak istemem. Ben bir sene geç yazıldım, 1 sene de sınıfta kaldığım için devamsızlıktan yine kalmamın sebebi okula olan nefretim yüzünden, 2 yaş büyük olsam da sessiz biri olduğum için zorbalanıp dalga geçiriliyorum.. Dayanamıyorum.
Bunu yapanlar, sınıf wp grubunda bazı hocaların sticker'ları yapılmış, bazıları hakaretler böyle osuruk falan arkalarına klozetin üstüne koyan var böyle dalga için. Bunun da yanlış olduğunu düşünüyorum. Ama Mart ayından olan mesajlar var, yenileri var, sade fotoğraflar var. Müdüre gidip göstersem adımın duyulmasını istemiyorum desem anlarlar mı bilmiyorum. ya da şey daha önce böyle benzer bir şey olmuş okulda bir hoca dava açmış kanıtlar için beni çağırırlar mı anlaşılır mıyım. Eski olan Mart ayından da şeyler var bana da yeni getiriyorsun derler diye kızarlar mı bilmiyorum
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer