14 gü

Aldatılan biri olarak 7 yıllık evliliğim bitince neden böyle kocaman bir boşluk hissediyorum?

7 yıllık evliliğim bitiyor dünyanın sonu değil evet ben onu çok seviyordum o sürekli aldatıyordu benim onu çok sıktığımdan sürekli ilgi istediğimden şikayetçiydi. bunca şeye rağmen neden bir daha onu sevdiğim gibi kimseyi sevmeyeceğimi düşünüyorum neden o gidince koca bir boşlukta nereden başlayacağımı bilemeyen bir insana dönüştüm.
Aldatılan biri olarak 7 yıllık evliliğim bitince neden böyle kocaman bir boşluk hissediyorum?
Cevapla