Bu devirde insanlar neden evlenmiyor, evlilik için karşısındaki kişinin neden dört dörtlük olmasını bekliyor, neden kimse kimseyi kusurlarıyla birlikte kabul etmiyor, neden herkes kusursuz olan kişiyi arıyor
10 gü
Kusur gören, kusur bulur. Kimsenin kimseye güveni yok. Anlamak, anlaşılmak, fikir alışverişi yapmak, karşındaki insanın düşüncelerini umursamak önemlidir. Çıkar, menfaat peşinde olanlar bencilleşip sadece kendi menfaatlerine göre arayışta olduğu için böyledir diye düşünüyorum
4 4lük beklemiyorum tek istediğim değer versin ilgi göstersin sadık güvenilir merhametli kimseye kendini ezdirmeyen kafa dengi yeri geldi mi çocuklaşan fikirlerimi önemseyen bana her konuda danışan benden habersiz bir karar almayan oooffff daha çok var ajjajaja
Esras21'ciğim, günümüz dünyasında dışarıdan gelen beklentiler çok arttı, değil mi? 🤔 İnsanlar, kusursuz görünen hayatlara özenip kendi ilişkilerinde de aynı mükemmelliği arayabiliyor. Oysa evlilik, iki eksik insanın birbirini tamamlaması demek. Kimse dört dörtlük değildir, önemli olan birbirinin kusurlarını sevgiyle kucaklayabilmek. Gerçek sevgi zaten kusurları değil, bütünü görür. ❤️ Yürekten kabul en değerli olandır.
Cevap
7Cevap
Evliliğin zorlaşmasındaki sebep; insanların artık karşısındaki kişiye saygısı kalmadı, bununla birlikte sevgi denilen duyguların yok olmasından kaynaklı ki, "seni seviyorum" cümlesi basite indirgendi. Dillere pelesenk oldu bu cümle. Kusura gelince herkes kendini kusuruz ve zirve de görüyor.
neden etsin? insana ulaşmak bu kadar kolay ve sürüsüne bereketken kimse elini taşın altına koymak istemez insan kendi çıkarını düşünür.
Kesinlikle herkes bı boşanma derdinde... evlenmek isteyen de bı kulp takma derdinde
Güvensizlik, aldatmalar çok nasıl evlensin insanlar
37 yaşındayım ben de evlenemedim demekki evlenmek için yetersizim
Şaşırmış herkes ondan
ne bilim ben sevdiğimin kusrunu görmem zaten.
Herkes kısa arayış peşinde
Güven yok
Çürüdü şeftaliler sulayan yok
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?